مسئول حوزه نماینده ولی فقیه سپاه دیر

افراد اهل تفکر را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنید

مسئول حوزه نماینده ولی فقیه سپاه دیر با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: افراد اهل تفکر و عالم را برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان انتخاب کنید.
کد خبر: ۸۶۱۶۱۲۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیجاز دیر، حجت الاسلام محمد بحرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: همگان باید در انتخابات حضوری حداکثری داشته باشند.

حجت الاسلام بحرانی با اشاره به برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در اسفندماه سال جاری ادامه داد: مردم در انتخاب کاندیداهای اصلح و مناسب برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان انتخاب کنند و چنانچه اطلاع کافی از کاندیداها ندارند تحقیق کرده و با افراد آگاه مشورت کنند.

وی بر لزوم انتخاب افراد اهل تفکر در انتخابات تاکید کرد و افزود: قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون دو وظیفه اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

وی نبود بصیرت در جامعه را خطرناک دانست و افزود: مقام معظم رهبری در سال های اخیر در خصوص این مسئله مهم تاکیدات فراوان داشته اند.

حجت الاسلام بحرانی  ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات همگی باید بصیرت داشته باشیم و با توجه به این اصل افراد شایسته را انتخاب کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر، با اشاره به خرسندی دشمنان نظام از اقدامات آشوبگران در فتنه ۸۸ گفت: این را به یقیین عرض می کنم که امکان تقلب در انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات