مسئول تعلیم و تربیت سپاه دیر:

شهادت آیت‌الله النمر تزریق روح جدید در نهضت بیداری اسلامی است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه دیر گفت: شهادت آیت‌الله النمر به دست دژخیمان آل سعود در حقیقت خون و روح جدیدی است که در کالبد نهضت بیداری اسلامی دمیده شده است.
کد خبر: ۸۶۱۵۳۹۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر،حجت‌الاسلام احمد درخشان صبح امروز در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با انتقاد از سردمداران نظام کفر منطقه‌ای گفت:  به شهادت رساندن روحانی مجاهد مرحوم شیخ نمر به دست آل سعود نتیجه وحشتی است که سردمداران کفر از بیداری امت اسلامی دارند.

درخشان افزود: این حرکت غیرانسانی سران آل سعود قطعا به فروپاشی حکومت فاسق و فاسد آنها منجر خواهد شد و زمینه وحدت و همگرایی امت اسلامی و شیعی را در برابر تمام بدخواهان و دست نشانده‌های استکبار جهانی فراهم می‌آورد.

وی با بیان اینکه شهادت این عالم جلیل‌القدر خون تازه‌ای را در رگ‌های مسلمانان و نهضت آزادی و بیداری امت اسلامی تزریق کرده و بیش از گذشته به قدرت‌نمایی و صلابت امت اسلامی کمک خواهد کرد، گفت: دشمنان امروز هدفشان ضربه زدن به وحدت و همگرایی امت اسلامی است که اگر به هوش باشیم قطعا دشمنان را در این هدف شوم خود زمین‌گیر خواهیم کرد.

وی تصریح کرد:  سران آل سعود در اعدام مسلمانان و شیعیان جز امضای برگه نابودی آنها و آگاهی و بصیرت دادن به امت اسلامی نتیجه‌ای را به همراه نخواهد داشت و آل سعود باید منتظر خیز بلند امت اسلامی علیه این نظام کفر جهانی باشد.

وی در پایان سخنان خود با یادآوری اینکه این جنایت اوج درماندگی و استیصال نظام غرب را نمایش می‌دهد که بیش از هر زمان دیگر دشمنان اسلام امروز به نقطه ذلت و خواری افتاده‌اند، تصریح کرد: فجایعی که امروز در یمن، عراق، سوریه و بسیاری از کشورهای منطقه رخ می‌دهد نتیجه بی‌کفایتی و نالایق بودن سران آل سعود در پیروی بی چون و چرای از نظام استکباری است که خواری آنها را به دنبال دارد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات