خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان:

گرامیداشت دهه فجر به منظور بازيابي خاطرات امام(ره)

مدیرکل آموزش و پرورش استان اذعان کرد: گرامیداشت 22 بهمن و دهه مبارک فجر به منظور بازيابي خاطره های انقلاب و امام راحل(ره) و تبیین اهداف انقلاب و دستاوردهای آن است.
کد خبر: ۸۶۱۵۱۵۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دستورالعمل اجرایی، برنامه ها و فعالیت های دهه فجر انقلاب اسلامی به مدارس ابلاغ شد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: گرامیداشت 22 بهمن و دهه مبارک فجر به منظور بازيابي خاطره های انقلاب و امام راحل(ره) و تبیین اهداف انقلاب و دستاوردهای آن است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: طبق دستورالعمل اجرایی، باید مدارس نسبت به تشکیل كميته هاي تخصصي و تهیه برنامه ها و فعاليت هاي اجرایی ویژه دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اقدام نمایند.

سالار قاسمی تصریح کرد: کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آموزش و پرورش استان قزوین به منظور برنامه ریزی و هماهنگی لازم جهت مشارکت فعال فرهنگیان و دانش آموزان در برگزاری هرچه باشکوهتر آیین عید انقلاب اسلامی و بزرگداشت ایام ا... دهه مبارک فجر، فعالیت خود را امسال بیش از پیش گسترده خواهد نمود.

این مقام مسئول اضافه کرد: تبیین جایگاه امامت و ولایت به عنوان عامل وحدت، هویت و پیروزی انقلاب اسلامی، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با رویکرد آگاهی بخشی و بصیرت افزایی نسبت به موقعیت و جایگاه انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان عامل پیدایی، پویایی، پایایی و تداوم انقلاب اسلامی، تبيين آرمانها و ارزشهاي انقلاب اسلامي و ترسيم خط و راه امام  خميني(ره) و ارائه تصويري روشن از انقلاب اسلامي و تبيين دستاورد ها و تجربيات سياسي ، فرهنگي و اقتصادي جمهوري اسلامي ايران برای دانش آموزان و فرهنگیان از جمله اهداف گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است.

گفتنی است دستورالعمل اجرايي برنامه ها و فعاليت هاي دهه ي مبارك فجر انقلاب اسلامي سال 1394 در سايت اداره كل آموزش وپرورش استان http://caspian.medu.ir ، سايت معاونت پرورشي و فرهنگي http://parvareshi.caspian.medu.ir و سايت اداره فرهنگي هنري اداره كل به آدرس http://cms.medu.ir/caspianfarhangi قابل مشاهده و دريافت مي باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها