حرکت بسیج یک حرکت پیشرونده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خمین گفت : در تفکر بسیجی فعالیت و رشد فرهنگی به معنای شناخت بهتر اسلام و پاسداری از ارزشهای دینی است و این مسئولیت اجتماعی و شرعی معطوف به زمان و مکان خاصی از تاریخ انقلاب نبوده و مختص تمام دوران است.
کد خبر: ۸۶۱۴۷۲۲
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
 سرهنگ پاسدار علی رضا براتعلی در کارگاه آموزشی اعضای شورای حوزه ها وپایگا ههای مقاومت بسیج  خواهران سپاه  ناحیه  خمین در مدرسه فرهنگیان خمین  گفت: تمام فعالیت‌ها و حرکت‌های بسیج در راستای انقلاب و دستاوردهای آن است و به همین دلیل حرکت بسیج شکست ناپذیر خواهد بود و حرکت بسیج حرکتی پیشرونده و پیشبرنده است.
افزود : کادر سازی و کادریابی  برای سپاه و بسیج از ماموریت های مهم سازمان بسیج مستضعفین است که این امر مهم از بین نیروهای توانمند و متعهد  بسیجی تحقق می یابد.
وی به سیاست ها واولویت های سازمان بسیج مستضعفین اشاره کرد وگفت : جذب کادرهای کیفی انقلاب به بسیج ونهادینه سازی سلسله مراتب تربیتی ، تعلیم وترویج سبک زندگی اسلامی وحرکت برای نهادینه سازی  آن ، تقویت واستحکام بخشی به آموزش های نظامی ، عمق بخشی و غنای محتوای تربیتی موفق و بصیرتی   با حفظ سطح کمی و ارتقای کیفی حلقه های تربیتی صالحین از اولویت های  سازمان بسیج است .
علیرضا براتعلی  تقویت و استحکام بخشی  به فعالیتهای سازندگی ، اردوهای جهادی و راهیان نور ، ساده  و روان سازی روش های برنامه ریزی ، نظارت و گزارش گیری ، صرفه جویی محسوس درهزینه ها ، شناسایی ناهنجاری ها و آسیب های فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی با توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر با تاکید بر توسعه برنامه های بومی براساس تهدیدات ، فرصت ها و آسیب های خاص حوزه استحفاظی و به حداکثر رساندن ظرفیت بهر ه گیری از فناوری اطلاعات بسیج به ویژه شبکه اطلاع رسانی شباب  را ازدیگر ماموریت های سا زمان بسیج دانست .
وی به بصیرت افزایی و ترغیب به مشارکت برای تحقق انتخابات امن  وآرام  با حضور حداکثری در حماسه سیاسی  و انتخاب اصلح تاکید کرد.                                         
                                                                                                      
گفتنی است آموزشهای لازم در زمینه های مورد نیاز توسط  مسوولین معاونت های مختلف  سپاه ناحیه خمین  به شرکت کنندگان بیان شد.
ارسال نظرات