خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج ثارالله:

انتخابات در ایران اسلامی سرمایه ملی است

فرمانده سپاه ثارالله شیراز گفت: انتخابات در ایران اسلامی به دلیل داشتن پشتوانه مردمی جزو سرمایه‌های ملی کشور است.
کد خبر: ۸۶۱۴۳۷۲
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱

سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی‌پور در جمع فرهنگیان بسیجی ناحیه یک شیراز در سخنانی اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد برگزاری انتخابات متعددی بوده‌ایم و تمام جناح‌ها در دوره‌های مختلف پیروز آن بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اتفاقات و رویدادهای سال 1388 داخلی نبوده و دست بیگانگان خارجی در آن نقش داشته است، افزود: هیچ‌کس بر این باور نیست که در انتخابات تخلفی صورت نمی‌گیرد اما بین تخلف و تقلب تفاوت بسیار وجود دارد، تقلب زیرورو کردن آرا و تخلف اشتباه رفتن مسیر قانونی است.

فرمانده سپاه ثارالله شیراز خاطر نشان کرد: ایجاد عملیات روانی، ایجاد شک و تردیدها، مغشوش کردن اذهان جامعه از سوی رسانه‌های بیگانه و داشتن هزینه است.

محبی‌پور تصریح کرد: بزرگ‌ترین مشارکت مردمی در انتخابات 88 در تاریخ ثبت شده است و جهانیان بدانند که آحاد جامعه پیرو ولایت و رهبری هستند و فریب استکبار و ایادی او را نمی‌خورند.

فرمانده سپاه ثارالله شیراز در مورد نقش بصیرت‌افزایی در افزایش فرهنگ تعلیم و تربیت در جامعه اظهار داشت: شبکه‌های اجتماعی، فضای مجازی، رایانه و اینترنت تعلیم و تربیت را برای معلمان و اولیا دانش‌آموزان سخت‌تر کرده است.

محبی‌پور خاطر نشان کرد: نخستین عنصر در تعلیم و تربیت و پرورش انسان‌ها برای جامعه دینی که تمدن بزرگ اسلامی را به‌عنوان ودیعه در اختیار دارد بصیرت است که مانند شمشیر تیزی موانع، چالش‌های فرهنگی و اجتماعی و نیز ناهنجاری‌ها را از پیش روی جامعه برمی‌دارد.

وی تصریح کرد: نقش معلم در تعلیم و تربیت محوری است و باید با بهره‌گیری از بصیرت آن را در عرصه‌های تربیتی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی امنیتی نهادینه کرد تا باورهای دینی و اعتقادی در جامعه اسلامی تعمیق یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها