خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول‌الله(ص) شیراز:

اسلام‌هراسی، اسلام‌ستیزی و اسلام گریزی؛ ۳ پروژه اصلی استکبار در دنیا

حجت الاسلام حاجی پور گفت: امروز دشمنان اسلام‌هراسی، اسلام‌ستیزی و اسلام‌گریزی را در رأس برنامه‌های خود جهت دور کردن ملت‌ها از اسلام در دستور کار قرار داده‌اند.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۷۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس حاجی‌پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) شیراز شب گذشته، 8 دی در مراسمی که به‌مناسبت میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) در مصلای نمازجمعه گویم برگزار شد، گفت: امروز دشمنان اسلام‌هراسی، اسلام‌ستیزی و اسلام‌گریزی را در رأس برنامه‌های خود جهت دور کردن ملت‌ها از اسلام در دستور کار قرار داده‌اند.

وی افزود: متأسفانه با اتفاقات و برنامه‌ریزی و خیانت‌های انجام شده در منطقه، شخص پیامبر اکرم (ص) را به‌عنوان مظلوم‌ترین پیامبر(ص) و دین مبین اسلام به عنوان یک دین مظلوم، از طرف دشمنان به دنیا معرفی می‌شود.

حاجی‌پور در ادامه با طرح این سئوال که چرا امروز دشمنان با دین اسلام مبارزه می‌کنند، گفت: امروز دشمنان از ترس گسترش دین اسلام ترس و واهمه دارند و با به نمایش قرار دادن برخی از فاجعه‌های به وجود آمده به دست گروه‌های خود ساخته قصد ضربه و جلوگیری از گسترش دین مبین اسلام دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول‌الله(ص) شیراز در ادامه با اشاره به گرایش‌های دینی  از دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) گفت:  حضرت امام(ره) بارها در خصوص اینکه دو نوع دین اسلام آمریکایی و ناب محمدی(ص) وجود دارد، خطاب به مردم و مسئولان تذکر می‌دادند و می‌فرمودند اسلام آمریکائی رنگ و لعاب دین را دارد و برخی اعمال را به جا می‌آورند ولی در باطن چیزی ندارند مانند برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس که در ظلم و ستم همراه استکبار هستند ولی در مقابل اسلام ناب محمدی(ص) بر مبنای آزادی‌خواهی، مبارزه با ظلم و ستم، خدمت رسانی و ... است.

وی به حوادث اخیر منطقه اشاره کرد و گفت: امروز در کشورهای آسیائی چون سوریه و عراق گروه تروریستی ایجاد می‌کنند و به کشور یمن حمله می‌کنند و در کشور آفریقائی چون نیجریه هزاران مسلمان شیعه را به خاک و خون می‌کشند و فاجعه ایجاد می‌کنند و تلاش می‌کنند تا دین اسلام را دین خشونت و خونریزی در فضای مجازی معرفی کنند و تمام این‌ها با توطئه استکبار صورت می‌گیرد تا بتوانند از گسترش دین ناب محمدی(ص) جلوگیری کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها