خبرهای داغ:
مردم کازرون با صدور قطع نامه ای اعلام کردند:

حماسه 9 دی ابراز نفرت و انزجار از استکبار و پیاده نظام داخلی آن است

در سالروز حماسه 9 دی مردم کازرون با صدور قطع نامه ای از «فتنه» و «عوامل» آن تبری جستند و اعلام داشتند که هرگز اجازه «تکرار» فتنه دیگری را نخواهند داد.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۶۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
به مناسبت سالروز حماسه 9 دی تجمع بصیرتی در میدان شهدا کازرون برگزار شد و مردم کازرون با فریادهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ براسرائیل» و «مرگ بر فتنه گر»، با صدور قطع نامه ای از «فتنه» و «عوامل» آن تبری جستند و اعلام داشتند که هرگز اجازه «تکرار» فتنه دیگری را نخواهند داد.

متن قطع نامه پایانی به شرح زیر است:

-1پیام ماندگار حماسه عاشورایی یوم الله نهم دی ماه 1388 انعکاس خشم مقدس همگان در ابراز نفرت و انزجار از استکبار و پیاده نظام داخلی آن و تجلی پرشور دفاع از نظام مقدس دینی و پیوند ناگسستنی امت با ولایت بوده و ما شرکت کنندگان در این مراسم بار دیگر با همان صلابت و اقتدار، تبری جدی خود از فتنه جویان و آمادگی تا پای جان برای دفاع از نظام مقدس، ارزش های دینی و تبعیت محض از مقتدای عظیم الشأن و امام مسلمین، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی» را اعلام می داریم.

-2فتنه استکباری صهیونیستی سال 1388 را خط قرمز لایتغیر نظام دانسته و محاکمه سران داخلی فتنه به جرم محاربه با نظام اسلامی قتل و سلب آسایش روانی و اجتماعی جامعه و اقدام قاطع و انقلابی برای اشد مجازات آن ها را خواهانیم.

-3ساکتین و تأیید کنندگان فتنه شریک جرم نا بخشودنی فتنه گران دانسته و ضمن هشدار جدی به التهاب آفرینان به بهانه شیطانی ضرورت رفع حصر تأمینی قبل از محاکمه سران مفسد داخلی فتنه و هم چنین بکارگیری فعالان فتنه براندازانه سال 88 در پست های مدیریتی، قاطعانه اعلام می نماییم که با استعانت از خداوند قادر متعال، تبعیت جان بر کفانه از رهنمودهای واجب الاتباع ولی امر مسلمین و رهبر عزیزتر از جانمان و حضور توأم با بصیرت و دشمن شناسی در صحنه هرگز اجازه تکرار فتنه به فتنه جویان خارجی و ایادی داخلی آن را خواهم داد.

-4فرافکنی مرموزانه بعضی از صاحبان قلم، بیان و ثروت و قدرت نسبت به فتنه پیچیده سال 1388 و سران مفسد داخلی آن را شدیدا محکوم، پافشاری کنندگان به اشتباه و امتناع ار توبه و ندامت و ظالمین به نظام دینی را به عنوان باقی ماندگان دانسته و هوشیاری مسؤولین محترم نظام نسبت به تحرکات عوام فریبانه عوامل فتنه دشمن پسند را خواستاریم.

-5پایبندی عملی به ارزش های دینی و آرمان های والای رهبر کبیر انقلاب و بنیان گذار نظام مقدس اسلامی، حفظ روحیه استکبار ستیزی و وحدت همگان حول محور ولایت مطلقه فقیه را رمز بالندگی بیش از پیش ایران اسلامی در عرصه بین المللی و غلبه بر دشمنان کینه توز خارجی و مشکلات داخلی از جمله مشکلات اقتصادی دانسته و فریب خوردگان جاهل را به قطع امید باطل به دشمن و پیوستن صادقانه به صفوف منسجم موحدین و متدینین ولایی دعوت می‌نماییم.

والسلام و علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال نظرات
پر بیننده ها