معاون امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی:

در فتنه ها عامل نجات ما تبعیت از ولایت است

امروز به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی گردهمایی مردم و مسئولین در حسینیه ثارا... سپاه خارگ برگزار شد
کد خبر: ۸۶۱۳۸۷۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، دراین گردهمایی که به مناسبت سالروز حماسه 9 دی و باشرکت اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار گردید معاون امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی ضمن تبریک میلاد مبارک حضرت رسول(ص) و امام صادق(ع)حماسه 9 دی را برگ زرین دیگری درتاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی برشمرد.

دکتر ترقی با اشاره به حدیثی از مولای متقیان گفت:  فتنه ها هر گاه اتفاق بیافتند،  در جامعه موجب تردید و گمراهی شده ولی وقتی پایان یابند زمینه آگاه سازی و عبرت آموزی پدید می آید .

وی با تصریح این که، انقلاب در طول عمر کوتاه خود با چالش های گوناگون روبرو شده ولی فتنه 88 از این حیث که اصل نظام را هدف قرار داده، حائز اهمیت می باشد، یادآور شد: دشمن در بررسی های خود دریافت تنها راه شکست انقلاب، تضعیف عمود نظام یا همان ولایت فقیه  است زیرا عامل ناکامی همه توطئه های شوم خود را همین اصل می دانست .

معاون امور بین الملل حزب موتلفه اظهار داشت: غربی ها به زعم باطل خود می پنداشتند بعد از امام خمینی(ره) ساختار سیاسی نظام به هم ریخته و کسی صلابت واقتدار لازم برای اداره کشور را نخواهد داشت، از این رو به منظور تضعیف جایگاه رهبری نظام، توطئه چینی نموده و کاری کردند بخشی از یاران انقلاب در انتقال قدرت به ولی فقیه جانشین امام(ره) مخالفت کنند که متاسفانه عده ای نیز در نقشه دشمن عمل کردند .

دکتر ترقی گفت: رهبر معظم انقلاب  طی دوران بعد از امام(ره)با اقتدار و درایت خاصی به بهترین شکل در جایگاه ولی فقیه، نظام را اداره نمودند که حتی مخالفین وی نیز به این امر اعتراف کرده  طراحی و دراثر اقدامات شوم دشمنان به قصد ضربه و تخریب رهبری، فتنه تیرماه78 اتفاق افتاد که برمبنای برنامه مشخص، حتی شخص جانشین رهبری را هم مشخص کرده بوند ولی حضور مردم در 23 تیر همان سال آتش فتنه را خاموش کرد .

وی ادامه داد: بعد از فتنه 78 بدخواهان نظام ده سال طراحی و برنامه ریزی کردند، به منظور تغییر ذهن و افکار مردم خصوصا نسل جوان  از طریق رسانه ها و مطبوعات زنجیره ای خود با کمک و هدایت خارجی ، ارزش ها و باورهای اعتقادی مردم را زیر سوال برده، جدایی دین از سیاست یا همان سکولاریزه کردن نظام را تبلیغ نمودند .

دکتر ترقی گفت: اقدامات مجلس ششم از جمله تحصن، طرح لوایح دوقلو، نظریاتی همچون حذف نظارت استصوابی شوری نگهبان و کاستن از نقش و اهمیت این نهاد، تنزل نقش ولی فقیه در ادراه جامعه به کمترین حد خود و تشکیل کمیته صیانت از آراء در انتخابات ریاست جمهوری دهم از اهم امور مورد توجه همین طیف فتنه گر بوده  زیرا آنها عملیاتی کردن جدایی دین از سیاست و اجرای آزادی به سبک غربی در کشور با الهام از تفکرات نظریه پردازان داخلی همچون حجاریان و تئوریسین های خارجی از جمله جین شارپ ومیشل فوکورا رسالت خود می دانند. 

معاون امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی در ادامه گفت: تحرکات این گروه ادامه داشت تا سال 88 که به زعم خود زمینه را جهت انقلاب رنگین شبیه آنچه در سایر کشورها اتفاق افتاده است در کشور فراهم دیده با هدایت سرویس های جاسوسی و صرف مبالغ هنگفت دوسال قبل از انتخابات به مهره یابی و برنامه ریزی خاص اقدام نمودند .

دکتر ترقی بیان کرد: دراوایل ماجرای سال 88 و با مشاهده یاران انقلاب، کسی که سال ها خطبه نماز جمعه تهران را خوانده و دیگری نخست وزیر دوران امام(ره) در کنار این معترضین ، عده ای دچار تردید شده وبه صف معترضان پیوستند ولی در ادامه کار،  اردوکشی خیابانی باعث اختلاط صفوف ضد انقلاب، منافقین و دشمنان تابلودار نظام با معترضین واقعی به نتیجه انتخابات شد و اوضاع به سمت اغتشاشات با اهداف براندازی نظام سوق داده شد .

وی در ادامه گفت: بر اساس اسناد ومدارک ثبت وضبط شده ازفتنه گران، عناصر خارج نشین و فراری و افراد دخیل درفتنه تیر78 و عناصر مزدور و خائن داخلی، تقلب در انتخابات را رمز آشوب قرار دادند و به اردوکشی خیابانی پرداختند که به مدت هشت ماه کشور را در گیر کرده ولی خوشبختانه با تدبیر بی نظیر رهبر معظم انقلاب و حضور حماسی مردم در 9 دی بساط فتنه و فتنه گران برچیده شد .

دکتر ترقی بیان داشت: علیرغم ادعای غیر واقعی نامزدها در خصوص تقلب در انتخابات همه مراحل قانونی رسیدگی به خواسته آنان اجراشد که سلامت و عدم تقلب در انتخابات ثابت شد کما این که بنا بر اظهارات مشاورین و نزدیکان سران فتنه  در انتخابات تقلب نشده بود و لی باز هم آنان به صدور بیانیه های سریالی اقدام کردند و مشخص شد که این ها از خارج مدیریت می شوند.

معاون امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر این که درفتنه ها عامل نجات ما تبعیت از ولایت است، گفت: قانون گریزی، نپذیرفتن داوری حق که همان نظر رهبری بود ودخالت بیگانگان فتنه را رقم زد .

وی اظهار داشت دخالت بیگانگان قبل، حین و بعد ازفتنه آشکار بود که این تحریم های ظالمانه نیز بعد از ناکامی آنان، با گرای فتنه گران وطن فروش توسط غربی ها اعمال شد .

دکتر ترقی تصریح کرد: امروز بصیرت ما باید بیش از قدرت نظامی ما باشد زیرا جنگ نرم فرهنگی دارای تلفات بیشترو جبران ناپذیری است

ما باید همان طور که به ارتقای توان نظامی خود می پردازیم باید ظرفیت عقیدتی و فکری خود را نیز ارتقا دهیم که این همان بصیرت است .

وی با تاکید بر این که بصیرت یعنی شناخت دوست و دشمن و تشخیص دقیق موضع آن واقدام به موقع در برابراو تاکید کرد: کسی که به هر علتی خط سیاسی خود را با ولایت جدا کند برای نظام ابن ملجم آینده است و فردای عاشورا در کنار لشکر یزید علیه حسین زمان قرار می گیرد .

دکتر ترقی تاکید کرد: مردم انقلابی ایران درحماسه 9 دی ثابت کردند اگر موضوع انقلاب و نظام در کار باشد علیرغم وجود مشکلات فراوان فداکارانه جهت دفاع از این نظام مقدس به میدان خواهند آمد و گوش به فرمان رهبر انقلاب بوده، منتظر نخبگان نمی مانند .

وی در پایان یادآور شد: مردم با این حماسه سازی، دشمن را مایوس کردند سپس دشمنان نظام به مبارزه اقتصادی و تحمیل تحریم های ظالمانه بر علیه ما دست زده و همین امروز نیز کشورهای مرتجع منطقه به رهبری عربستان و با هدایت امریکا از طریق  ارزان نمودن قیمت  نفت قصد دارند حتی در صورت رفع تحریم ها سایه سنگین فشار بر سر این مردم سنگینی کند که به فضل و عنایت الهی، استقامت همراه با بصیرت مردم و تدبیر و درایت رهبر معظم انقلاب آخرین توطئه دشمنان را نیز خنثی خواهد نمود .

ارسال نظرات