خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران:

امروز نفوذ گسترده انقلاب موجب نگرانی امریکاست

کد خبر: ۸۶۱۳۷۰۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین گرامیداشت نهم دی در سپاه عاشورا گفت: امروز نفوذ بسیار گسترده انقلاب اسلامی موجب نگرانی شدید امریکا شده است.

با اشاره به حساسترین شرایط انقلاب اسلامی اظهار داشت: از آنجایی که انقلاب اسلامی ایران در گستره جغرافیایی جهان (از آمریکای لاتین گرفته تا افریقا و از غرب آسیا گرفته تا شرق آسیا که قلمروهای آمریکا محسوب می شد) نفوذ بسیار گسترده و عمیق دارد موجب نگرانی شدید آمریکاییها شده است لذا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی سعیدی افزود: امریکائی ها تلاش می کنند با استفاده از عوامل نفوذی داخلی و پیاده نظام شان، از عمق نفوذ معنوی ما در منطقه بکاهند ودست ما را قطع کنند تا با فرمول جنگ نرم، زمینه را برای براندازی نظام فراهم سازند.

وی در ادامه با بیان اینکه فتنه 88 نه اولین فتنه و نه آخرین فتنه خواهد بود، اظهار کرد: اگر ما از فتنه 88 که آتش زیر خاکستر است عبرت نگیریم باید دوباره به مخاطره افتادن نظام را شاهد باشیم که البته تا زمانی که عنصر بصیرت و ولایتمداری در عمق جان مردم ریشه دوانده است جای نگرانی نیست ولی نباید از مکر و کید شیاطین نیز غفلت ورزید.

حجت الاسلام سعیدی در ادامه تغییر ذائقه ایرانیان را از اهداف اساسی استکبار جهانی در جنگ نرم دانست و خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می کند روح مقاومت و استقامت در برابر استکبار جهانی را از ما گرفته و ما را تهاجم پذیر و آسیب پذیر کند و این میسّر نمی شود مگر اینکه ذائقه ما اعم از دولتمردان گرفته تا مردم، تغییر پیدا کند.

وی ادامه داد: ذائقه تغیییر نمی کند مگر اینکه در دیدگاه ها، آرمان ها و ارزش ها تجدید نظر شود و همین دیدگاه ایستادگی در برابر زیاده خواهی های نظام سلطه است که صاحبان دیدگاه وابستگی به نظام سلطه را به تعامل و سازش وا می دارد که بتوانند با دیپلماسی ذلت آور هوای سیاسی نظام را معتدل نگه دارند که مبادا به گوشه قبای کدخدای جهان بربخورد.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با اشاره به انتخابات فرا روی مردم ایران افزود: امروز تکلیف و رسالت ما خیلی سنگین تر است بنابراین باید در راستای بصیرت افزایی مردم، آستین ها را بالا بزنیم و آنچه مهم است ایستادگی در برابر خواسته های نامشروع امریکاست و این نیاز به حضور مردم در صحنه دارد و البته مردم ما برخلاف خواص مدّعی، در 9دی ثابت کردند که در بصیرت و ولایتمداری، حرف اول را می زنند.

همزمان با سالروز 9 دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، آیین گرامیداشتی با حضور مسئولان، فرماندهان و کارکنان سپاه عاشورا و رده های تابعه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه استان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار