خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان بندرترکمن:

مشت اتحاد ایرانی دندان استکبار جهانی را خرد کرده است

حجت الاسلام منصوری :مشت گره کرده اتحاد ایران دندان استکبار جهانی را خرد کرده و عظمت پوشالی مستکبران جهان را در زیر سایه وحدت شکسته است.
کد خبر: ۸۶۱۲۹۰۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ حجت الاسلام منصوری در همایش بزرگ پیامبر وحدت منادی وحدت که با حضور مسئولان ارشد استان گلستان و همچنین وزیر کشور در بندرترکمن برگزارشد
 اظهار کرد : :وحدت در بین شیعه و سنی به معنی این نیست که این اقوام از مذهب خود دست بکشند بلکه باید به 95 درصد مشترکاتی که بین این مذاهب وجود دارد رجوع کنند.
وی تصریح کرد : در شهرستان بندرترکمن اهل تسنن و تشیع با وحدت در کنار یکدیگر زندگی می کنند و در طی 37 سال گذشته با اتحاد در کنار یکدیگر در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی قرار گرفته اند.
امام جمعه شهرستان بندترکمن ادامه داد: افراطی گری باعث نا امنی می شود  کما اینکه ما امروز افراطی گری را در جهان شاهد هستیم.
حجت الاسلام منصوری در ادامه  با بیان اینکه  امروز دشمنان ،مسلمانان جهان را قتل و و عام می کنند خاطر نشان کرد : اگر در یک کشور غیر مسلمان مانند اکراین اختلاف و درگیری ایجاد شود سریعا آن را رفع و رجوع می کنند اما سالهاست که در یمن و لیبی مسلمان کشی اتفاق می افتد ولی به این مهم توجهی ندارند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان 37 سال به دنبال نا امنی در کشور بودند بیان داشت: امروز شیعه و سنی مانند انگشتان دست در کنار یکدیگر قرار دارند و در مقابل دشمن یک مشت گره کرده می شوند.
وی با بیان اینکه مشت گره کرده اتحاد ایران دندان استکبار جهانی را خرد کرده و عظمت پوشالی مستکبران جهان را در زیر سایه وحدت شکسته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار