خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام صادق(ع)آبیک:

برگزاری نشست‌های بصیرتی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های 9 دی

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام صادق(ع)آبیک عنوان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک است
کد خبر: ۸۶۱۲۷۴۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

شریف شهبازی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستتان آبیک در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آبیک،به تشریح برنامه‌های این ناحیه همزمان با برزگداشت حماسه 9 دی پرداخت و گفت: به مناسبت دهه بصیرت و گرامی داشت حماسه ۹ دی تمامی برنامه های سپاه ناحیه امام صادق (ع) در شهرستان آبیک حول محور بصیرت افزایی و روشنگری در پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج برگزار می‌باشد.

وی با بیان اینکه برگزاری نشست‌های بصیرتی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک است، بیان کرد: برگزاری نشست بصیرتی در آبیک، خاکعلی،مسابقات فرهنگی با محوریت 9 دی و هم چنین مقاله نویسی و برپایی نمایشگاه از برنامه‌های شاخص سپاه ناحیه شهرستان آبیک است.

شهبازی متذکر شد: فضاسازی محیط نهادها و ادارات و نصب بنر و پلاکارد و پیامک‌ های تبلیغاتی در سطح شهرها با کمک بسیجیان صورت خواهد گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام صادق(ع)آبیک در خاتمه خطاب به مبلغین و روحانیون شهرستان مطرح کرد: از روحانیان درخواست می‌شود در مساجد ابعاد مختلف حماسه ۹ دی را برای مردم تبیین کنند.

6001/ت10/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها