خبرهای داغ:
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

دشمن عقده خود از اربعین حسینی را در نیجریه خالی کرد

کد خبر: ۸۶۱۱۶۳۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵

خبرگزاری بسیج: جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه میانه با هشدار به اینکه همه تلاش دشمنان اسلام بر شیعه کشی است، گفت: دشمن عقده خود از کنگره 26 میلیون نفری اربعین حسینی را در نیجریه خالی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی کشتار مردم بی دفاع نیجریه را نشان از ضعف دشمن دانست و بر لزوم حفظ وحدت و اتحاد بین مسلمانان جهان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: امروز همه پایان نامه های دکترای کشور عربستان موضوعی جز شیعه هراسی و اسلام ستیزی ندارد و این هدایت شده از سوی امریکا و اسرائیل است چراکه آنها خواستار فرسایش مستقیم و غیرمستقیم اسلام بوده و با استفاده از ابزارها و اهرم هایی همچون حقوق بشر، سازمان ملل و ... به قتل عام مسلمانان می پردازند.

حجت الاسلام سرایی در بخش دیگری از سخنان خود، جریان اصلاح طلبی را خواستگاه فتنه خواند و هشدار داد: مراقب باشیم به افرادی که از جبهه فتنه بودند یا در این ماجرا سکوت اختیار کردند، رای نداده و الگوی مردم در انتخابی درست باشیم.

محفل انس و مودت بازنشستگان با حضور بیش از 200 نفر از کارکنان بازنشسته سپاه میانه و خانواده های آن ها در تالار پذیرایی چشم انداز میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار