خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مداحان استان قزوین خبر داد:

برگزاری همایش بصیرت و نفوذ در هیئت های مذهبی و مداحان

مسئول سازمان بسیج مداحان استان قزوین از برگزاری همایش بصیرت و نفوذ در هیئت های مذهبی و مداحان خبرداد.
کد خبر: ۸۶۱۱۴۵۰
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

عقیل محمدی مسئولسازمان  بسیج مداحان استان قزوین در گفت و گوی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین در ارتباط با برگزاری همایش بصیرت و نفوذ در هیئت های مذهبی و مداحان عنوان کرد: بسیج مداحان استان قزوین با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین در نظر دارد تا در آستانه بزرگداشت حماسه 9 دی همایشی را حول محور نفوذ و بصیرت برگزار کند.

وی ادامه داد: سازمان بسیج مداحان استان قزوین تلاش کرده است تا برای هر چه پر بار تر کردن برنامه از سخنرانان مناسبی استفاده کند و به همین دلیل نیز استاد علی اکبر رائفی پور محقق و پژوهشگر مطرح کشوری و حاج محمد فراهانی مداح اهل بیت و رییس سازمان بسیج مداحان کشور دعوت به عمل آمده است.

محمدی اهداف این همایش را روشنگری و آگاهی بخشی به مداحان استان در ارتباط با بصیرت و آگاهی نسبت به میائل جامعه و آسیب شناسی هیئت ها و مراسمات مذهبی و نیز آشنایی با سازمان بسیج مداحان و اهدافش معرفی کرد.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان قزوین در پایان ضمن معرفی جامعه هدف این همایش اذعان کرد: در این همایش از مداحان و شعرای آیینی استان و نیز مدیران هیئت های مذهبی و در کنار آنان عموم مردم قزوین دعوت به عمل آمده است و امیدواریم تا این برنامه بتواند نقشی هر چند کوچک در بصیرت افزایی جامعه داشته باشد.

1004/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها