خبرهای داغ:

یادواره شهید محمد ظهیری در اهواز برگزار می‌شود

به منظور بزرگداشت مقام شامخ شهدا یادواره شهید محمد ظهیری، از شهدای مدافع حرم خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۱۰۰۱
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، به منظور بزرگداشت مقام شامخ شهدا یادواره شهید محمد ظهیری، از شهدای مدافع حرم خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم، ایثارگران، رزمندگان اسلام، جوانان و نوجوان خوزستانی در اهواز برگزار می‌شود.

این یادواره روز جمعه چهارم دی‌ماه سال 1394 همزمان با سیزدهم ربیع الاول سال ١٤٣٧ هجری قمری از ساعت 14 آغاز می‌شود و مردم خوزستان به همراه خانواده معظم شهدا و دوستان و همرزمان شهید ظهیری یاد این شهید مدافع حرم را گرامی می‌دارند.

یادواره شهید ظهیری همزمان با سالروز ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت با حضور خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم در بلوار اصلی کوی رمضان اهواز برگزار می‌شود و مردم خوزستان به این شهید مدافع حرم ادای احترام می‌کنند.

  شهید محمد ظهیری، از شهدای مدافع حرم خوزستان در دهمین روز از بهمن ماه سال 1368 به عنوان سومین فرزند خانواده ظهیری در منطقه منبع آب شهر اهواز به دنیا آمد.

این دلیرمرد خوزستانی در مهرماه امسال برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س)  و حضرت رقیه (س) به سوریه رفت و در روز جمعه اول آبان ماه سال 1394 مصادف با نهم ماه محرم و روز تاسوعای حسینی سال 1437 هجری قمری در درگیری با نیروهای تکفیری به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار