خبرهای داغ:
یکی از اساتید بسیجی دانشگاه تبریز:

نهم دی را مردم با استقامت پای اعتقادات خود خلق کردند

کد خبر: ۸۶۱۰۷۳۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

خبرگزاری بسیج: یکی از اساتید دانشگاه تبریز با بیان اینکه در نهم دی نقشه دشمنان بار دیگر با تیزبینی رهبر فرزانه انقلاب و حضور مردم همیشه در صحنه نقش برآب شد، گفت: نهم دی روزی است که مردم با استقامت پای اعتقادات خود آن را خلق کردند.

رسول محمدرضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، اعتقاد و باور را بزرگترین منبع برای قدرت پایدار هر ملتی دانست و افزود: تا زمانی که ملتی پای اعتقادات خود بایستد، دشمن نمی تواند بر آن ها غلبه کند و اعتقاد و باور به مکتب امام حسین(ع) از آن جمله است.

وی با اشاره به ناکامی دشمنان در جنگ تحمیلی، بیان داشت: دشمن به دنبال ناتوانی در تدابیر نظامی ایران، دست به ترفندهای مختلفی زد که فتنه 88 نیز از آن جمله است تا با تفرقه بتوانند به اهداف شوم خود برسد که خوشبختانه مردم بار دیگر با مقاومت در راه آرمان های خود در برابر آن ایستادند.

عضو هیات علمی دانشگاه تبریز صیانت از دستاوردهای نهم دی و انقلاب را در سایه تلاش صادقانه و پالایش نفس عنوان و اظهار کرد: نباید سرنوشت اعتقادات به سرنوشت رفاه وصل شود چراکه در طول تاریخ بسیار دیده شده زمانی که رفاه پای کار بوده، موجب تضعیف و شکست انسان شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار