مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا:

بهره گیری از نخبگان، از اهداف بسیج کارگری است

خبرگزاری بسیج: مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا در دوره آموزش مقدماتی برای سرگروه‌های حلقه‌های صالحین بسیج کارگری استان، بهره گیری از نخبگان بسیجی را از اهداف سازمان بسیج کارگری دانست.
کد خبر: ۸۶۱۰۶۶۰
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، ناصر علیزاده کمک و مساعدت در توسعه فرهنگ کار، ارتقای وجدان کار، ارتقای دانش فنی، ارتقای کیفیت تولید، بهره گیری بهینه از تجهیزات و صرفه جویی در منابع و ایمنی و پیشگیری از حوادث را از دیگر اهداف بسیج کارگری برشمرد.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزش مقدماتی سرگروه های حلقه‌های صالحین، توجه جدی به امر جذب، آموزش و تثبیت حلقه های صالحین را سه محور اساسی در این حلقه ها دانست.

علیزاده با تاکید به اجرایی کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، لزوم توجه جدی در جهت ترک منکرات رایج و ترویج معروفات راکد در جامعه به خصوص کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی استان را از اهم وظایف حلقه های صالحین بسیج کارگری استان برشمرد.

دوره آموزش مقدماتی سرگروههای حلقه‌های صالحین بسیج کارگری آذربایجان شرقی به همت سازمان بسیج کارگری استان و به مدت 2 روز در معاونت تعلیم و تربیت سپاه عاشورا برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار