خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) قزوین:

نقش برجسته شیعیان نیجریه در همایش سوگواری ایام اربعین

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) ناحیه البرز استان قزوین با بیان نقش برجسته شیعیان نیجریه در همایش سوگواری ایام اربعین در این کشور تصریح کرد: بعد از همایش بزرگ مسلمانان و شیعیان ایام اربعین در کربلای معلی با 27 میلیون نفر دومین تجمع سوگواری در نیجریه شکل گرفت.
کد خبر: ۸۶۱۰۵۲۷
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت به مسلمانان جهان، اظهار کرد: فتنه‌های اخیر در کشور نیجریه هراس دشمنان از قدرتمند شدن و وحدت مسلمانان در جهان است.

وی با اشاره به فتنه‌انگیزی سران و شیوخ سلفی وهابی برخی کشورهای مسلمان در سال‌های اخیر، عنوان کرد: امروز با حجم انتشار پیام اسلام ناب محمدی در جهان غرب، ترس و هراس دشمنان از گسترش دین مبین اسلام در بین جوانان و جویندگان حقیقت مشخص و روشن است ولی دست‌نشاندگان ابرقدرت‌های غربی در منطقه به مقابله با این نگرش می‌پردازند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) ناحیه البرز استان قزوین اضافه کرد: مردم شیعه نیجریه نیز با پیروی از علمای شیعه خود در ارتقای مفاهیم دینی و مکتبی پرداخته که با هراس حاکمان دست نشانده این کشور از تشکیل و قدرتمند شدن شیعه در این کشور منجر به کشتار مردم بی‌گناه مسلمان نیجریه شد.

شجاعی مهر به شخصیت والای شیخ ابراهیم زکزاکی اشاره کرد و گفت: این عالم برجسته که از شاگردان و رهروان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است با تلاش و کوشش بی‌مثل در نشر فرهنگ اسلام ناب و تفکرات تشییع برای مردم نیجریه گام مهمی در این منطقه برداشته بود.

این مسئول بیان کرد: فتنه کشتار مردم نیجریه با نقشه و دسیسه دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و اسرائیل غاصب و حمایت شیوخ وهابی‌ و سلفی صورت گرفت که از گسترش تفکر شیعه می‌هراسند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) ناحیه البرز استان قزوین با بیان نقش برجسته شیعیان نیجریه در همایش سوگواری ایام اربعین در این کشور تصریح کرد: بعد از همایش بزرگ مسلمانان و شیعیان ایام اربعین در کربلای معلی با 27 میلیون نفر دومین تجمع سوگواری در نیجریه شکل گرفت که بیش از 5 میلیون نفر را در کنار هم جمع کرد و برای سرور آزادگان جهان سوگواری کردند.

شجاعی‌مهر به اسلام هراسی در بین سران کشورهای غربی و برخی دست نشانده‌های آنان اشاره کرد و افزود: با توجه به وحدت بین مسلمانان در دهه‌های اخیر و بیداری اسلامی در چند کشور مسلمان می‌توان ترس و واهمه دشمنان از تشکیل و برقراری وحدت در بین مسلمانان از اصلی‌ترین هدف تفرقه‌اندازی آنان است.

 

3002/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها