امام جمعه اهرم:

نه دی ماه سیلی محکم ملت به فتنه گران داخلی و خارجی زده شد

امام جمعه اهرم گفت: نه دی ماه سیلی محکم ملت به فتنه گران داخلی و خارجی که نظام را تا پرتگاه سقوط برده بودند زئده شد و باید این روز به عنوان حماسه ای بزرگ مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۸۶۱۰۴۴۸
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان،حجت الاسلام والمسلمین عیسی راستگو در نشست هماهنگی برگزاری مراسم نه دی و هفته وحدت و در جمع مسئولین ادارات و نهادها گفت: تقارن سالروز میثاق ملت با انقلاب و ولایت و میلاد نبی مکرم اسلام (ص) اتفاق زیبایی است که امیدواریم با برنامه ریزی و برگزاری مراسمات مختلف هفته وحدت و گرامیداشت نه دی بتوانیم لحظات خوبی را  برای امت بصیر تنگستان رقم بزنیم.

وی گفت: نه دی ماه روح دیانت بر دلهای پاک ملت ایران تابیده شد تا نظام مردم سالار ایران اسلامی  قدرت و عظمت خود را به جهانیان نشان دهد و ویژگی منحصر به فرد این یوم الله این بود که مردم خود جوش  اوج بصیرتخود را نشان دادند و  با حضور در میدانی که می بایست حضور یابند از حیثیت انقلاب دقفاع کردند.

حجت الاسلام راستگو اظهار داشت: فتنه 88 اقدام براندازانه دشمنان خارجی نظام بود که 2 سال قبل از انتخابات 88 برنامه ریزی شده بود و برای همگان دسیسه دشمنان روشن و مبرهن شد.

وی تصریح کرد: فتنه گران اوج جسارتشان به انقلاب و دینداری مردم را در اهانت به امام حسین(ع) و عاشورای آن سال نشان دادند و فتنه با مدیریت مقام معظم رهبری و حضور ملت مهار شد.

ارسال نظرات