فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:

تمام همت استکبار برای قدرت‌نمایی رژیم صهیونیستی است

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: تمام همت استکبار برای قدرت‌نمایی رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۸۶۰۹۵۵۵
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲





 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمدتقی صفری صبح امروز در صبحگاه مشترک تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر، اظهار داشت: امروز جوانان ایران اسلامی با قدرت و تحت لوا و فرمان امام خامنه‌ای با دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان مقابله و مبارزه خواهند کرد.

وی با هشدار به استکبار جهانی نسبت به دخالت در کشورهای منطقه گفت: استکبار جهانی بداند سربازان مقام معظم رهبری همانند سربازان، سپاهیان و مشتاقان شهادت در رکاب امام(ره)، در رکاب ایشان از انقلاب و نظام دفاع کرده و در برابر توطئه‌های دشمنان مبارزه خواهند کرد.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه مردم و جوانان ایران اسلامی نخواهند گذاشت و استکبار با نفوذ دستاوردهای انقلاب و نظام را تحت سیطره خود درآورد، ادامه داد: استکبار به همراهی آل‌سعود عزم خود را جزم کرده‌اند تا اسلام و مسلمانان را نابود کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه استکبار جهانی حاضر نیست واقعیات منطقه و جهان را به مردم بگوید، افزود: تمام همت استکبار برای قدرت‌نمایی رژیم صهیونیستی است.

صفری با اشاره به اینکه بسیجیان الگوهای مسلمانان هستند، گفت: مسلمانان برای مبارزه با استکبار و دفاع از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب و نظام، بسیجیان ایران اسلامی را الگوی خود قرار داده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان با امکانات و تبلیغات بسیار آمده‌اند تا با انقلاب مبارزه کرده و تفکر بسیجی را از بین ببرند، تصریح کرد: دشمنان برای از بین بردن آزادگی، اسلام، نظام، شرافت، مردانگی و انقلاب آمده‌اند پس ما باید بر آنها فریاد بزنیم و تا نابودی آنها خسته نشویم.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، یادآور شد: دشمنان در گذشته خاک‌ریزهای مثلثی علیه ما زدند اما امروز تفکر و آرمان الهی ما در کشورهای کمونیستی با فریاد آزادگی برپاست.

صفری تأکید کرد: استکبار جهانی بدانند امروز دنیا بیدار شده و ایران نیز هوشیار و بیدار است و جوانان تحت فرمان امام خامنه‌ای با همه وجود از انقلاب و نظام پاسداری خواهند کرد.

ارسال نظرات