جانشین فرمانده سپاه شهرستان دیر:

خاطرات و تفکرات شهدا در فضای مجازی منتشر شود

جانشین فرماندهی شهرستان دیر با بیان اینکه خاطرات و تفکرات شهدا در فضای مجازی منتشر شود، گفت: در حال حاضر کتاب‌های بسیاری از شهیدان تهیه شده است و باید چاپ و نشر این کتاب‌ها گسترش یابد.
کد خبر: ۸۶۰۹۴۵۳
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر،سرگرد عبدالله میرزایی اظهار داشت:این شهرستان 115 شهید را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده و روستاها، آبادی‌ها و شهرهای ما باید به داشتن مردمانی با روحیه شهادت طلبی افتخار کنند.

میرزایی با اشاره به اینکه حتی یک قطره از خون شهدا در کشور ما به هدر نرفته است، افزود: ما امروز به خون شهدا و رشادتهای آنها مفتخریم و خداوند راهی را برای شیعیان گشوده که در بین نجف تا کربلا عزتمندانه مراسم اربعین حسینی را به جای می‌آورند.

جانشین فرمانده سپاه دیر با اشاره به حاکمیت شهدا بر دلها عنوان کرد: باید اطلاعات شهدا استخراج و به کتاب و فایلهای صوتی و تصویری تبدیل شود.

وی به انتشار اطلاعات، خاطرات و تفکرات شهدا در گروهها و فضای مجازی تأکید کرد و گفت: زمانی رزمندگان با اخلاص به جبهه‌ها فرستاده شدند و در حال حاضر باید خاطرات آنها با اخلاص انتشار یابد.

وی بیان کرد: امام حسین (ع) با برگزاری مراسم هایی مانند اربعین به دنیا معرفی می‌شود و امروز در کشور ما نیز برگزاری شهدا به شکل غیرمستقیم از طریق برگزاری یادواره و آیین‌های مذهبی به تربیت نسل شهادت طلب می‌پردازند.

میرزایی با اشاره به اینکه در حال حاضر تشییع پیکر پاک شهدا در سراسر کشور با استقبال گسترده مردم مواجه می‌شود، عنوان کرد: رزمندگان و مردم سایر کشورهای دنیا که شاید مسلمان هم نباشند کتابهای شهیدان انقلاب اسلامی مانند شهید چمران را مطالعه می‌کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات