عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بسیج مطرح کرد

تدبیر دولت تدبیر و امید برای یارانه های معوقه مردم!

یارانه ها طبق قانون هدفمند شدند اگر چه در اجرا با مشکلاتی مواجه است اما دولت نمی تواند یارانه را قطع کند مگر اینکه قانون جدیدی تصویب شود.
کد خبر: ۸۶۰۸۵۲۱
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

محمد رجایی باغ سیایی نماینده گناباد و عضو کمیسیون اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تاخیر پرداخت یارانه ها در دولت یازدهم اظهار داشت: دولت به دلیل مشکلات مالی، پرداخت یارانه ها را نسبت به دولت قبل با تاخیر پرداخت می کند اما یارانه ای که واریز می شود مشخص است؛ یعنی تاخیر در پرداخت اتفاق می افتد اما اینطور نیست که اصلا یارانه پرداخت نشود.

وی با بیان اینکه بعد از انتخابات یارانه حذف نمی شود افزود: یارانه ها طبق قانون هدفمند شدند اگر چه در اجرا با مشکلاتی مواجه است اما دولت نمی تواند یارانه را قطع کند مگر اینکه قانون جدیدی تصویب شود.

رجایی باغ سیایی گفت: افراد حذف شده از یارنه بگیرها کسانی هستند که درآمد بالای سه الی چهار میلیون تومان دارند.

نماینده گناباد در پاسخ به این پرسش که دولت روحانی برای وام خرید کالا که کالاهای چینی به همراه آن به فروش می رود بودجه دارد اما برای یارانه ها اعتراض می کند تصریح کرد: برای وام خرید کالا چون اعتبار دولتی است باید تدبیری اندیشیده شود تا کالای ایرانی به فروش برسد و دولت باید نظارت کند که کالای خارجی به فروش نرسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار