خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه دانشجویی استان قزوین:

حضور در انتخابات مهر تائید بر حاکمیت نظام جمهوری اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج ناحیه دانشجویی استان قزوین گفت: حضور در انتخابات مهر تایید بر حاکمیت نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۰۸۳۹۵
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

حجت الاسلام علی مصائبی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه دانشجویی سپاه حضرت صاحب الامر(عج) در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارتباط با جو انتخاباتی حاکم در جامعه در روز های ثبت نام کاندیدا ها اظهار کرد: کاندیداها با حضور در  فرمانداری ها باید با رعایت تمام شئونات ثبت نام خود را انجام دهند و انتظار می رود این عزیزان با تبلیغات پیش از موعد باعت تشویش اذهان نشوند.

وی ادامه داد: برخی ها از هم اکنون شروع به تخریب سایر کاندیدها کرده اند که این موضوع هم از دید قانون و هم مردم  ناپسند می باشد، لذا انتظار می رود همه اشخاص حد قانون را رعایت کنند.

وی با اشاره به آزادی عقیده در نظام جمهوری اسلام ایران بیان کرد: با انقلا ب اسلامی به رهبری امام فرزانه ملت ما امروز می توانیم آزادانه و با هر رویه فکری نماینده ای را که به نظر می رسد می تواند در جهت پیشرفت جامعه اقدام کند را انتخاب کنیم.

مصائبی با تاکید بر این موضوع که مردم باید با بصیرت به موضوع انتخابات نگاه کنند عنوان کرد: مردم باید کاندیداها را بشناسند و طرق مناسبی را برای این شناسایی انتخاب کنند، ضمن اینکه در تمام این مراحل باید تقوای الهی و درست کاری را در نظر داشته باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برای ما بسیار ارزش  ارزشمند است چرا که نشان می دهد دموکراسی در جامعه جریان دارد و مردم در تمام نقاط تصمیم گیری نظام حضور دارند.

مصائبی توضیح داد: انتخابات موضوعی است که به صورت تمام و کمال به مردم ما واگذار شده است و از آنها می خواهد تا مناسب ترین افراد را برای پیشرفت در آینده انتخاب کنند، مردم ما حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرانم را با جان و دل پذیرفته اند و با حضور حد اکثری بر آن مهر تایید می زنند.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها