خبرهای داغ:

اعطای یک میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی توسط ناحیه بسیج ارسنجان

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان از اعطای یک میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی تا پایان سال جاری به‌ همت این ناحیه از سپاه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۸۱۲۵
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹
جانشین ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان سرهنگ دوم پاسدار آیت اله جاویدی و مسئول بسیج سازندگی این ناحیه سرگرد احد محمودی از طرح های اقتصاد مقاومتی بازدید کردند.در حاشیه این بازدید سرگرد محمودی ، غنی سازی اوقات فراغت ، کمک به دولت در خدمات رسانی به روستاها ، اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی ، کمک به شناسایی و ایجاد زمینه های اشتغال و محرومیت زدایی را از اهداف عمده بسیج سازندگی خواند و گفت : « بسیج سازندگی ناحیه ارسنجان در عرصه های مختلف از جمله برگزاری اردو های هجرت بسیج دانش آموزی یک ، سه و هفت روزه و اردوهای جهادی بسیج دانشجویی هفت و دوازده روزه و برگزاری کارگاههای آموزشی فعالیت دارد»

وی همچنین اقتصاد مقاومتی را یکی دیگر از عرصه های فعالیت بسیج سازندگی خواند و گفت :« بسیج سازندگی ناحیه ارسنجان تا کنون بیش از هفتصد میلیون تومان تسهیلات در عرصه های مختلف جذب کرده که تا پایان سال جاری این رقم به بیش از یک ملیارد تومان می رسد. که در عرصه های مختلف از جمله پرورش قارچ ، کبک ، بلدرچین ، زنبور عسل ، بوقلمون ، مرغ بومی ، قالی بافی ، خیاطی ، پرورش ماهی ، دامداری ، پرورش شتر مرغ و .... به بسیجیان شهرستان تسهیلات اعطا شده.»
ارسال نظرات
پر بیننده ها