خبرهای داغ:
به مناسبت هفته پژوهش:

دوام و گسترش فرهنگ علمی و پژوهش یک دستاورد مهم در جامعه است

گام هاي استوار حوزه پژوهش به همراه دستاوردهاي عملی و تجربي سراسر كشور كه به دستان مخترعان، متفكران، استادان، دانشجويان و رتبه برترهاي آزمون ها توليده شده است.
کد خبر: ۸۶۰۷۴۴۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان، پژوهش در کشور به عنوان سند و پایه ای برای انواع فعالیت ها و توسعه بخش های صنعتی و اقتصادی جامعه صاحب اهمیت است از همین رو پژوهشگران قلب های مولد به سوی امنیت علمی جامعه هستندحوزه فعالیت های هفته پژوهش به عنوان برهه مهم برای کشف و شناسایی دستاوردهای پژوهش اهمیت دار است.

قالب های کنونی دانشگاه ها و مراکز علمی کشور امروز بی تردید فضایی مناسب و جایگاه ارزشمندی برای توسه عرصه فناوری و پژوهش به منظور ارتقای رتبه جهانی کشور در بخش های علمی است.

دستاوردهای متنوع پژوهشگران جوان و برتر کشور از سطح استان های مختلف کشور  در هفته جاری در کشور مورد تجلیل قرار می گیرد.

همچنن هفته پیش رو برگ مثبتی به منظور تقویت پایه های پژوهشی جامعه اسلامی است.

هنگامی که دانشجو و پژوهشگر با تفکر و اندیشه به دنبال تولید و خلاقیت پایدار دست می زند بنابراین نقش وی در برهه کنونی کشور و نیاز به مباحث علمی مهم و قابل توجه است.

تحصیل و علم آموزشی هزاران نفری از اقشار دانشجویان و جوانان در محیط های آموزشی و علمی در دوره تنگ و شرایط بحران آور تحریم اقتصادی از قله های پژوهش قطعأ در آینده رونمایی خواهد کرد.

خلاقیت همانطور که گفته شود قطب و زمینه ای برای عرصه موفقیت آمیز پژوهش کشور است.

کسانی که در این راستا دست به ابداعات و دستاوردهای پژوهشی می زنند عامل محرک چره خودکفایی و افتخارآفرینی کشور هستند.

این اصل و واقعیت انکار ناپذیر بی تردید چراغ راهی برای ادامه جهش های کشور است.

دوام و گسترش فرهنگ علمی و پژوهش به عنوان یک دستاورد مهم برای بخش های جامعه صاحب اهمیت است.از همین رو اساسی ترین نگاه به پژوهش باید حمایت محور و نگاه بنیادین باشد.همچنین دیگر موضوع در زمینه پژوهش نگاه دستاوردی به پژوهش است.

امروزه متأسفانه خوره تجربی گرایی به جای عمل گرایی بر عرصه پژوهش و علم کشور سایه گسترانیده است.این واقعیت تاکنون بارها و بارها از سوی کارشناسان مورد تأکیید قرار گفته است.در حال حاضر عرصه پژوهش شهر تاکستان با ظرفیت های خاص علمی سال ها است که زبانزد بخش های علمی استان قزوین است.

خاصیت های ناب و ارزشمند پژوهش محوری شهرتاکستان این اصل مهم را می رساند که باید توجه کرد تا ضمن آشناسازی بخش های دیگر شهر تاکستان تکاپوی جوانان برای پژوهش را گسترش داد. و به این مهم بها و اهمیت صد چندان تر دادتا شاهد افزایش خودباوری و روحیه قوی دانشجویان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها