فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی:

بهترین راه مقابله با هوای نفس تاسی گرفتن از راه و روش شهداء است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی در آیین اختتامیه مسابقات والبیال قهرمانی سپاه این شهرستان گفت: بهترین راه مقابله با هوای نفس تاسی گرفتن از راه و روش شهداء است.
کد خبر: ۸۶۰۶۶۹۲
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی؛ سرهنگ علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی در مراسم مسابقات والبیال قهرمانی ناحیه ای که با حضور مسئولین این ناحیه و بسیجیان این شهرستان برگزار گردید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای 8 سال دفاع مقدس افزود: ورزش به انسان توانمندی و نیرو و نشاط میدهد و عامل بازدارنده ای در برابر بیماریهای روحی وجسمی و روانی است و بزرگترین بیماری برای بسیجیان هوای نفس است که شما جوانان بسیجی با تاسی از راه و سیره ی شهداء می توانید با این بیماری مقابله نمایید.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی اظهار داشت: شهید نادر مهدوی قهرمانی واقعی برای نسل جوان ماست و باید تلاش کنیم تا او را بیشتر و بهتر  به نسل جوان خود معرفی کنیم و باشد تا رهروان صادقی جهت این عزیزان ناظر بر اعمال خود باشیم.

در ادامه محمد قایدی مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و نیز آشنایی نسل جوان با شهدا بخصوص سردار شهید نادر مهدوی بوده است.

مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی  بیان کرد: این مسابقات بین بسیجیان حوزه های مقاومت شهرستان دشتی با حضور 4 تیم برگزار شد. که 2 تیم به مرحله نهایی راه یافتند و در پایان تیم پایگاه امام جعفر صادق(ع) حوزه الغدیر خورموج  با پیروزی مقابل تیم حوزه والیعصر کاکی به مقام قهرمانی دست یابد.

 

در پایان از تیم قهرمان مسابقات والیبال و تیم دوم مرحله ی ناحیه ای و نیز 5 نفر برتر مسابقات تنیس روی میز مرحله ی ناحیه ای که از بین 30 شرکت کننده به مرحله ی پایانی راه یافته بودند با اهداء جوایزی برتر تقدیر بعمل آمد .


ارسال نظرات