خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان همدان مطرح کرد

اشتغال و خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت از اهداف مهم کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: اشتغال و خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت از اهداف مهم کمیته امداد است.
کد خبر: ۸۶۰۶۶۲۲
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا ابراهیمی در هفتمین جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بهار بیان داشت: یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و کمیته امداد، اشتغال و خودکفایی خانواده ها، کسب درآمد و حفظ عزت نفس آنها است.

وی افزود: در این زمینه از ابتداِی تشکیل این نهاد مقدس گام‌های بلندی برای سرافرازی خانواده ها برداشته شده است به طوری که در حال حاضر 48 درصد از وام‌های مشاغل خانگی و خرد را در کشور، کمیته امداد با همکاری و همدلی سایر دستگاه‌های مسئول جذب کرده است .

عیسی شهبازی مدیر کمیته امداد شهرستان بهار نیز به تشریح عملکرد این نهاد در سال جاری و ارائه آمار و عملکرد در حوزه اشتغال، میزان پرداخت‌های وام توسط بانکهای عامل و مقایسه آنها با یکدیگر و اشتغال مددجویان و فرزندان آنها ، ارائه گزارش در خصوص تبصره های 16 و 17 میزان پرداخت وام‌ها در این بخش پرداخت .

مردای پناه فرماندار شهرستان بهار نیز در ادامه از کمیته امداد در راستای جذب اعتبارات اشتغال و بکارگیری نیروهای کارشناس و نظارت بر اجرای طرح های خودکفائی تقدیر کرد و تاکید داشت: بانک‌های عامل باید تلاش کنند تا با پرداخت وام به خانواده های محروم و نیازمند زمینه خودکفا شدن آنان را فراهم کند چرا که این نهاد در تخصیص تسهیلات انحراف نداشته و در جای خودش هزینه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات