خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

مجمع بسیج راهگشای مسائل استانی است

سردار صادقی :خروجی کار مجمع بازکردن گره از مشکلات استان است.
کد خبر: ۸۶۰۶۵۹۷
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سردار صادقی فرمانده سپاه نینوا در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد: مجمع بسیج استان گلستان متشکل از نخبگان و روشنفکران بسیجی است که در چند کارگروه انجام وظیفه می نمایند.
وی درادامه افزود :در هر شهرستان مجمع بسیج شهرستان راه اندازی شده است و مسائل مربوط به آن شهرستان در مجمع بیان می شود و در رابطه با مشکلات موجود درآن شهرستان با توجه به ظرفیت های سپاه وبسیج تصمیم گیری می گردد.
سردار صادقی همچنین اذعان کرد : در هر مجمع کارگروه های مختلفی اعم از اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی ، اقتصاد مقاومتی و... انجام فعالیت دارند که حاصل خرد فکری کارگروه ها در مجمع بسیج هر شهرستان که اغلب مسئولیت مجمع شهرستانی با فرمانداران آن شهرستان است بحث و گفتگو و راهکاری عملی در این زمینه اتخاذ می گردد.
فرمانده سپاه نینوا درادامه بیان کرد: مجمع بسیج شهرستان هر 6 ماه یکبار و مجمع استان سالی 2 مرتبه برگزار می گردد که بسیاری از برنامه هایی که در سال آینده پیشنهاد می شود از دل همین مجمع بیرون خواهد آمد.
سردار رحمت الله صادقی با اذعان به اینکه مجمع بسیج راهگشای مسائل استانی است خاطر نشان کرد:خروجی کار مجمع بازکردن گره از مشکلات استان است واین مجمع در سال چند مشکل عمده استان را با بررسی و کار علمی دقیق رفع می نماید.
وی در پایان از حضور 40 نفر از نخبگان بسیجی استان گلستان در همایش مجمع عالی بسیج که در جوار آستان قدس رضوی برگزار می شود خبر داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها