خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

تجلیل از شهدا، جزو سیره پیامبر اسلام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا در یادواره شهدای مدافع حرم استان و 60شهید محله یالدور مرند، تجلیل از شهدا را جزو سیره پیامبر اسلام دانست.
کد خبر: ۸۶۰۵۳۹۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: تجلیل از شهدا وظیفه همگانی و انقلابی بوده و این از میراث پیامبر اکرم(ص) و حضرت فاطمه(س) است.

وي اظهار داشت: ملت ما همیشه در همه عرصه های مهم و حساس نظام بصیر و هوشیار بوده و با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، وفاداری خود را به نظام و جهان ثابت کرده اند.

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) در رابطه با ملت ایران، بيان داشت: مردم حجاز آن زمان دستور پیامبر و امیر المومنین(ع) را شنیده و عمل نکردند، در حاليكه مردم ایران، پیامبر(ص) و امام علی(ع) را ندیدند ولی از جانشین امام جانانه پشتیبانی کردند كه همین رمز عزت و موفقیت ملت ایران و نظام است.

وي تاکید کرد: یکی از بسترهای نفوذ دشمن مسئله انتخابات سال جاری است و ما باید با حضور با شکوه و حداکثری و با اجرای انتخابات سالم و هوشمندانه، توطئه دشمنان را نقش برآب کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تصريح كرد: حرکت مسئولان و مردم در مسیر و نقشه راه ارائه شده از سوي رهبر فرزانه انقلاب، تضمین کننده نظام و انقلاب است و ما باید با پیروی از دستورات و منویات رهبري، ثابت قدم بوده و دین خود را نسبت به شهدا و نظام ادا كنيم.

در پایان اين آئين، لوح یادبودی از سوي مسئولان به خانواده شهیدان حاج عباس عبدالهی و محرم علیپور اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار