خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

جهاد فرهنگی مساله حیاتی/ وحدت و تبعیت رمز موفقیت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در دوره آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج آذربایجان شرقی حضور بسیج را در عرصه رسانه مساله مهم و جهاد فرهنگی خواند.
کد خبر: ۸۶۰۴۶۵۱
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: امروز جهاد فرهنگی در برابر هجمه فرهنگی دشمنان مساله مهم و حیاتی است که باید بسیج با استفاده از ظرفیت عظیم خود در این عرصه تاثیرگذار، نقش و حضور خود را با عنوان جهاد فرهنگی نشان دهد.

وی با بیان اینکه بسیج در هر عرصه ای وارد شده توانسته در آن موفقیت هایی را کسب کند، گفت: تفکر بسیجی امروز نیز باید در عرصه رسانه و مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان وارد شود تا بتواند در جبهه فرهنگی نقش آفرین باشد.


حجت الاسلام کاملی فر در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه در طول تاریخ ملتی همیشه پیروز و موفق بوده است که وحدت داشته و از امام زمان خود تبعیت کند، اظهار کرد: در طول چند دهه گذشته از انقلاب نیز مردم با همین ویژگی هاتوانسته تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

وی این دو عامل(وحدت و پیروی از ولایت) مهم را از نکات مورد توجه مردم دانست و تاکید کرد: تا زمانی که مردم بر چنین عاملی ایمان داشته و توجه کنند آسیبی کشور را تهدید نمی کند بنابراین باید تلاش کنیم این عوامل همیشه مورد توجه باشد.

نخستین دوره آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز با حضور مسئول روابط عمومی بسیج مستضعفین در تبریز آغاز و هم اکنون نیز در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار