پس از 32 سال

شهید سمعتی به وطن بازگشت

پیکر مطهر شهید حمزه سمعتی از شهدای هشت سال دفاع مقدس، پس از 32 سال انتظار به وطن بازگشت.
کد خبر: ۸۶۰۴۳۶۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶



 






به گزارش خرگزاری بسیج از بوشهر، پیکر مطهر شهید سال‌های دفاع مقدس شهید حمزه سمعتی صبح امروز از طریق فرودگاه بین‌المللی بوشهر وارد این استان شد
.

پیکر مطهر این شهدا، پس از فرود هواپیما در باند فرودگاه بوشهر، به‌صورت رسمی مورد استقبال امام جمعه، استاندار، خانواده معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم بوشهر قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج با بیان اینکه شهید حمزه سمعتی پس از 32 سال مفقودی به آغوش خانواده بازگشته است اظهار داشت: شهید حمزه سمعتی متولد اول فروردین ماه 1342 اعزامی از ارتش جمهوری اسلامی به جبهه‌های جنگ بود که 30 تیرماه سال 1362 در عملیات والفجر2 در ارتفاعات حاج عمران به شهادت رسید.

شهید سمعتی به وطن بازگشت

حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری با بیان اینکه پیکر شهید مفقودالاثر حمزه سمعتی پس از 32 سال توسط گروه تفحص شناسایی شد گفت: پیکر مطهر این شهید، صبح چهارشنبه پس از وداع مردم بوشهر، برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهش شهرستان کنگان منتقل می‌شود.

شهید سمعتی به وطن بازگشت

وی با اشاره به اینکه وداع با پیکر شهید شامگاه چهارشنبه در کنگان انجام می‌شود افزود: پیکر این شهید والامقام همزمان با سالروز رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در بندر کنگان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

شهید سمعتی هنگام شهادت 20 سال داشته و سه فرزند از او به یادگار مانده است.

 

 

ارسال نظرات