خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی منطقه یکم نیروی دریایی سپاه:

سپاه در هر جایی که ببیند اسلام و ارزش‌ها در خطر است به پا می‌خیزد

سردار زارع گفت: جنگی که در کشورهای اسلامی به راه انداخته اند، یک جنگ نیابتی است، اگر ما به کمک برادران مسلمانمان نرویم، این جنگ دامن کشور ما را نیز خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۶۰۳۴۸۷
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴
همزمان با ایام اربعین حسینی پیکر شهید علیرضا قلی پور، اولین شهید مدافع حرم حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) شهرستان قیر و کارزین با حضور سردار زارع جانشین فرماندهی منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، مسئولان شهرستان و اجتماع چند هزار نفری مردم تشییع گردید.

 در این مراسم با اشاره به بُعد مذهبی شخصیت شهید قلی پور گفت: تقارن روز اربعین و مراسم تشییع پیکر این شهید والا مقام دارای یک پیام ارزشمند است.

وی افزود: بدانید جنگی که در سوریه، عراق و دیگر کشورهای اسلامی به راه انداخته اند، یک جنگ نیابتی است، اگر ما به کمک برادران مسلمانمان نرویم، این جنگ دامن کشور ما را نیز خواهد گرفت.

جانشین فرماندهی منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: سپاه در هر جایی که ببیند اسلام و ارزش های نظام اسلامی در خطر است به پا می خیزد.

امام جمعه قیروکارزین نیز در بخشی از این مراسم گفت: شهید قلی پور، فردی بسیار مومن و متعهد بود و در انجام واجبات بخصوص پرداخت خمس بسیار مُقید بود، وی همیشه مواظب بود لقمه حرام به خانه نبَرد.

در بخشی از وصیت نامه شهید قلی پور آمده است: به همه دوستان توصیه می نمایم که راه شهدا را سرلوحه کار و حرکت خود قرار دهند، چرا که راه آنان راه خدا، ائمه و امام (ره )است، به نهاد مقدس سپاه ایمان قلبی دارم و همیشه به آن افتخار می کردم چون پیرو ولایت است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها