خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

هدف از نفوذ، از بین بردن تفکر شیعه در جهان است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: تمام برنامه ریزی دشمنان این است که ما از تفکر شیعه دست برداریم، در این زمینه در کشورهای اسلامی منطقه و در سایر نقاط جهان به دنبال تفرقه افکنی و تخریب چهره مسلمانان و به خصوص شیعیان هستند.
کد خبر: ۸۶۰۲۸۷۲
|
۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام موسی رجبی رزانی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین صبح امروز در جمع کارکنان این ناحیه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مسئله نفوذ عنوان کرد: نفوذ دو نوع فردی و جریانی است که نفوذ فردی به این معنی است که در افکار و عقیده انسان نفوذ می کنند.

وی خاطر نشان کرد: نفوذ جریانی یعنی شبکه سازی در داخل ملت که به وسیله پول و جاذبه جسمی این کار را انجام می دهند، کشور آمریکا پول زیادی برای بر اندازی انقلاب و نظام خرج کرده و می کند که در فضای مجازی این کاملا مشهود و بارز است.

رجبی رزانی با اشاره به فعالیت های دشمن در بحث جاذبه جسمی یادآور شد: در شهرهای مذهبی کشورمان مانند مشهد مقدس و قم سعی دارند در آن بی بند و باری نفوذ جسمی در این شهر داشته باشند تا نظر ها و ایده های مردم را عوض کنند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین  تأکید کرد: تمام برنامه ریزی آنها این است که ما از تفکر شیعه دست برداریم، در این زمینه در کشورهای اسلامی منطقه و در سایر نقاط جهان به دنبال تفرقه افکنی و تخریب چهره مسلمانان و به خصوص شیعیان هستند.

این مسئول تصریح کرد: نخبگان، افراد موثر، تصمیم گیر و تصمیم سازان آینده کشور مورد حمله این نفوذ دشمنان هستند که باید مراقب بود و در این زمینه باید از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.

وی اظهار داشت: عامل شکست امام حسن(ع)، نبود تحلیل سیاسی مردم در بطن جامعه بوده است، چه بسا که قاتلین ائمه گرامی ما خود در صف اول نماز جماعت و امام جماعت هم بودند، نبودن بصیرت و آگاهی موجب شد که امام زمان خود را به طور کامل نشناسند.

رجبی افزود: اگر ملت هوشیار باشد شایعات مثل برف در آفتاب است، پس آگاهی و بصیرت بسیار مهم است و وظایف خود را در مقابل نفوذ بشناسیم و به آن عمل کنیم.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در خاتمه به وظایف همگان در برابر نفوذ اشاره کرد و گفت: ایجاد نگرش و گفتمان واحد، یک صدایی، اطاعت پذیری، تعمیق باورهای دینی، جلوگیری از ترس و خود باختگی، عمق بخشی داخلی و خارجی و ... از وظایفی است که باید مقابل نقشه پلید دشمن یعنی همان نفوذ در خود تقویت کنیم.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها