معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد:

برگزاری کارگاه‌های آموزش حقوق ورزشی ویژه مدیران باشگاه‌ها در اراک و ساوه

محمدی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی حقوق ورزشی ویژه مدیران باشگاه‌ها در اراک و ساوه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۲۳۱۸
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲
عباس محمدی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت : کارگاه‌های حقوق ورزشی 23 آذرماه در اراک و  29 آذرماه در ساوه برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: این کارگاه یک روزه با حضور اساتید دانشگاه و اداره حقوقی اداره کل ورزش، باشگاه‌های شهرستان‌های اراک و ساوه و جمعی از علاقمندان برگزار می‌شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: این کارگاه به منظور آشنایی مدیران باشگاه‌ها با حقوق ورزشی، کاهش و پیشگیری از حوادث و مشکلات حقوقی ورزش و جایگاه ورزش و حقوق ورزش در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود و طی آن مسائلی پیرامون مسئولیت‌های حقوقی و وظایف مربی، داور، ورزشکار و باشگاه آموزش داده می‌شود.

محمدی گفت: در کنار توجه به حفظ و ارتقاء سلامت باشگاه‌ها هیچ‌گاه اجازه غفلت از مسایل مطرح در زمینه حقوق ورزشی داده نخواهد شد، به همین منظور با برگزاری این قبیل کارگاه‌های آموزشی قصد داریم نسبت به افزایش دانش و آگاهی مدیران باشگاه‌ها اقدام کنیم.

وی افزود: همه اطلاع دارند در کنار پرداختن به ورزش و در صحنه‌های ورزشی اعم از تمرین، بازی‌ها، آزمون‌های ورزشی و مسابقات رسمی و دوستانه ممکن است اتفاقات ناخواسته‌ای رخ دهد که نباید این اتفاقات از روی بی‌توجهی و یا دانش اندک مربیان و مسئولان باشد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: اعتقاد داریم همیشه باید محیطی فراهم شود تا مربیان و مدیران ورزشی که با شور و علاقه در این زمینه به آینده‌سازان خدمت می‌کنند در صورت آشنایی و رعایت موازین، دغدغه خاطری ناشی از حوادث غیرمترقبه در این دست فعالیت‌ها نداشته باشند.

وی ادامه داد: هدف اصلی برگزاری این کارگاه دانش‌افزایی، پاسخگویی به سوال‌ها و مسایل فنی خواهد بود و با انتقال مطلوب مسایل در این زمینه انتظار می‌رود در سراسر استان نگاه تخصصی به باشگاه‌ها ایجاد شود و پشتیبانی‌های لازم از تمام فعالیت‌ها در این زمینه تقویت شود.

خبرنگار گروه ورزشی: آقارضی
ارسال نظرات