جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

حضور جمهوری اسلامی ایران در منطقه ضروری است

کد خبر: ۸۶۰۱۸۹۵
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰

جانشین فرمانده سپاه عاشورا در همایش روز قشر بسیج حقوقدانان آذربایجان شرقی گفت: برای شناخت به موقع تهدیدات علیه انقلاب اسلامی، حضور جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با آن در منطقه ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، علی قادری افزود: نظام جمهوری اسلامی توانسته تهدیدات بزرگ امنیتی را که توسط دشمنان انقلاب، استکبار جهانی، رژیم اشغالگر قدس و وهابیت در منطقه شکل گرفته به نحو مطلوبی خنثی کند.

وی اظهار کرد: مهم ترین نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی ایران، تدابیر عالی رهبر فرزانه انقلاب است که به موقع تهدید را می شناسد.

قادری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به حضور نیروهای نظام جمهوری اسلامی در مقابله با داعش، ادامه داد: مگر ما انسان نیستیم که شاهد قتل عام و شکنجه انسان ها در سوریه زیر دست داعش باشیم.


جانشین فرمانده سپاه عاشورا بیان داشت: از قشر فرهیخته بسیج حقوقدانان انتظار می رود در قالب پاسخ های حقوقی و بحث های تخصصی علت حضور ایران در منطقه را به مردم تبیین کنند.

وی تصریح کرد: تا زمانی که جمهوری اسلامی به معنی واقعی جمهوری اسلامی است و در مسیر واقعی تشیع ناب و ولایت و رهبری حرکت می کند، دشمنی های استکبار وجود دارد.

همایش قشر بسیج حقوقدانان آذربایجان شرقی عصر امروز در مجموعه فرهنگی صدرای کلان شهر تبریز برگزار و در آن از خانواده مرحوم محمدرضا جلالی از جان باختگان حادثه منا قدردانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار