معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دشمن عزت امت اسلامی را آماج تهدیدات خود قرار داده

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه عزت گمشده امت اسلامی بالاترین معروفی بود که امام حسین‌(ع) دغدغه اجرای آن داشت، گفت:شعار "هیهات من‌الذله" همان دفاع از عزت گمشده امت اسلامی است و دشمن امروز عزت ما را آماج تهدیدات نرم و سخت خود قرار داده است.
کد خبر: ۸۶۰۱۵۴۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱




به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ رسول صناعی راد در گردهمایی آمران به معروف و ناهیان از منکر استان بوشهر با اشاره به اینکه عزت گمشده امت اسلامی بالاترین معروفی بود که امام حسین‌(ع) دغدغه اجرای آن داشت، گفت:شعار "هیهات من‌الذله" همان دفاع از عزت گمشده امت اسلامی است و دشمن امروز عزت ما را آماج تهدیدات نرم و سخت خود قرار داده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به موضوع پسابرجام، اظهار کرد: در پسابرجام بالاترین نفوذ برای تحمیل سلطه نامردی و بکار گیری جذابیت برای استخدام و خدمت به اهداف دشمن است.

صناعی راد با بیان اینکه نفوذ یعنی تحمیل ذلت از ناحیه جهان کفر بر جهان اسلام، افزود: نفوذ الزاما منفی نیست، مانند نفوذ پدر برفرزند که نوعی خدمت به شخص است اما با اقناع سازی و جذابیت که اگر نفوذ به قصد چپاول و تسلط باشد معنی منفی به خود می‌گیرد .


این مقام مسؤول با توجه به معنی نفوذ در پسابرجام، عنوان کرد: نفوذ به معنای امروزی در پسا برجام سه بازیگر دارد که یکی از آنها نفوذگر شخص یا کشوری که به سلطه درآمده و دشمن اقدامشان را هدفمند هزینه می‌کنند
.
 

وی ضمن اشاره به تفکر حذف مرگ بر امریکا، بیان کرد: برخی معتقد هستند که مرگ بر آمریکا را باید خط بکشیم و مرگ بر روسیه سر دهید که خود یک شعار انحرافی است.


معاون سیاسی سپاه با توجه به اینکه بازیگر دوم یک عنصر نفوذی است، تصریح کرد: دلال و واسطه گرانی که پول می‌گیرند عامل خائن داخلی و شیفته غرب هستند و در متقاعد سازی مسؤولین جهت ارتباط با دشمن تلاش و دو طرفه عمل می‌کنند که در سطح راهبردی مدیرت آن با امریکا و در سطح کاربردی انگلیس و کشورهای اروپایی قرار داردند.


صناعی راد با بیان اینکه بازیگر سوم عاملان نفوذپذیر هستند، خاطرنشان کرد: برخی افراد امروز به دنبال تحریف امام و ارزش‌های انقلاب اسلامی و سازش با دشمن هستند که این زمینه برای نفوذ، جابجایی و شکافی بین نسل‌ها ایجاد کرده است.


وی با توجه به اینکه هدف نهایی دشمن خالی کردن نظام از ماهیت دین و انقلاب اسلامی است، افزود: کسانی که از انقلابی بودن سخنی نمی‌گویند و انقلابی بودن یک شرایط استثنایی می‌دانند، نمی‌توان به آن استناد کرد.


معاون سیاسی سپاه ضمن اشاره به اینکه برجام از نگاه بعضی افراد فرجام انقلاب است، بیان کرد:  این انقلاب نه تنها یک قدرت داخلی است، بلکه قدرتی فرامنطقه ای است که تمام منطقه را پوشش می‌دهد.

صناعی راد با بیان اینکه در سوریه پیام مقاومت انقلاب سر می‌دهند، عنوان کرد: رشد لذت‌جویی و مادیگری دو ویژگی فرهنگ غربی است که متاسفانه امروز در داخل کشور یک انحراف بوجود آمده و عامل اصلی نفوذ است.


وی با توجه به اینکه مقام معظم رهبری دغدغه تماس و حضور دوجانبه را دارند، تصریح کرد: افزایش سطح تماس با دشمن برای عملی سازی برجام که می‌گویند باید تعامل داشته باشیم این از نگاه دشمن خوب است اما باید که با روحیه جهادی و بصیرت مدیریت شود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه ایران به جزء موضوع هسته‌ای هیچ تماسی با امریکا ندارد، ابراز کرد: داعش توسط امریکا وحامیان غربی بوجود آمد و اگرحمایت ترکیه و کشورهای غربی نباشد داعش فرو خواهد نشست.

معاون سیاسی سپاه ضمن اشاره به راه درآمد داعش، عنوان کرد: راه درآمد داعش فروش اجزاء اسراء،کودکان و زنان برای پیوند است که مافیای ترکیه کمک می‌کند، اما خریدار کشورهای اروپایی هستند.

صناعی راد با بیان اینکه کشورهای که دم از حقوق بشر می‌زنند اطلاع کامل از اهمال داعش دارند، خاطرنشان کرد:  مدعیان حقوق بشر خوب از قاچاق تسلیحات اطلاع دارند، اما چه اقدامی برای این عمل زشت و شنیع کردند، اقدامی که انجام ندادند بلکه آن را ترویج می‌دهند. /انتهای پیام

 

ارسال نظرات