خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر:

تکریم از خانواده معظم شهدا باید به فرهنگ تبدیل شود

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان در دیدار با خانواده شهید فانوسی گفت: تکریم از خانواده معظم شهدا باید به فرهنگ تبدیل شود.
کد خبر: ۸۶۰۰۹۳۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
تکریم از خانواده معظم شهدا باید به فرهنگ تبدیل شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان اعضای شورای حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان با حضور در منزل پاسدار شهید محسن فانوسی با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان گفت: شهدا با نثار خون پاک خود به پای درخت انقلاب اسلامی دوباره جان تازه به حرکت و راه بسیجیان می‌دهد تا بسیجیان با شوق و اشتیاق بیشتر مسیر حرکت خود را ادامه دهند.

صمدی‌مطلوب با بیان ایکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، ابراز داشت: ما همواره باید شاکر شهیدان بوده و از خانواده های معظم شهدا تکریم کنیم و ین مهم باید تبدیل به فرهنگ شود.

همسر شهید محسن فانوسی نیز در این مراسم بیان داشت: شهید فانوسی با توجه به اینکه از طرف یگان خدمتی خود به عنوان پاسدار نمونه انتخاب شده بود همواره به فکر شهادت بود و در انجام ماموریت های سخت پیش قدم می‌شد.

در پایان این مراسم تابلوی یادبود با عکس شهید مدافع حرم محسن فانوسی از طرف اعضای شورای حوزه خادم پر و پایگاه مقاومت غدیر همدان تقدیم خانواده شهید شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار