خبرهای داغ:
کارشناس بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ:

دجالواره درصدد تخریب بنیان خانواده‌هاست

کارشناس بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ گفت: دجالواره آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی بر بنیان خانواده ها وارد می‌کند و سبب رشد طلاق، سست شدن اعتقادات دینی و... می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۰۹۳۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
دجالواره درصدد تخریب بنیان خانواده‌هاستبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، نشست روشنگری با موضوع آسیب های دجالواره با حضور 150 نفر از خواهران بسیجی به مناسبت هفته بسیج به همت حوزه خواهران حضرت زهرا(س) در کبودراهنگ برگزار شد.

کارشناس بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ در این نشست عنوان کرد: دجالواره درصدد تخریب بنیان خانواده‌ها است و یک تهدید بزرگی برای فروپاشی کانون گرم خانواده های امروزی به شمار می‌رود.
علی حضرتی با بیان اینکه امروز کارکرد جنگ نرم دشمن بالاتر از کارکرد جنگ نظامی دشمن است، افزود: دشمنان با القای فرهنگی وارد جنگ می‌شوند و بنیان خانواده و سنگرهای معنوی خانواده‌ها را هدف می‌گیرند و می‌خواهند عرق ملی، دینی و اسلامی را از ما بگیرند.

وی تصریح کرد: دجالواره علاوه بر اینکه آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی بر بنیان خانواده ها وارد می‌کند سبب رشد طلاق، سست شدن اعتقادات دینی، کم رنگ شدن احترام به والدین و... می‌شود.
کارشناس بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ خاطرنشان کرد: دشمن از هیچ عملی در از بین بردن دین و ایمان مضایقه نمی کند و ما نیز باید در برابر آنان بسیجی‌وار بایستیم همانطور که تا به امروز در دفاع ارزش‌های انقلاب ایستاده ایم و کم نیاورده ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات