خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت غدیر همدان خبر داد
فرمانده پایگاه مقاومت غدیر همدان از برگزاری بیش از 10 عنوان برنامه با حضور بسیجیان طی هفته بسیج در سطح پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۰۳۴۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷

علی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: برگزاری نشست های سیاسی، بصیرتی، تربیتی و مهارتی در سطح پایگاه مقاومت با همکاری حوزه خادم پر طی هفته بسیج از جمله برنامه‌های پایگاه مقاومت غدیر است.

وی با اشاره به برگزاری بیش از 10 عنوان برنامه در هفته بسیج ادامه داد: برگزاری جلسات روشنگری و بصیرتی با استفاده از نخبگان فرهنگی، سیاسی و پیشکسوتان عرصه جهاد و دفاع مقدس نقش مهمی در رشد فکری و درک بسیجیان از حوادث اطراف دارد.

فرمانده پایگاه مقاومت غدیر همدان با توجه به شهادت شهید مدافع حرم محسن فانوسی ابراز داشت: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در سطح پایگاه ملاقات و سرکشی از خانواده شهید است و این امر می‌تواند روحیه جهاد و شهادت و ایثار را در بسیجیان بپروراند.

وی در پایان از همکاری ها و کمک های معنویی حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر و اعضای شورا تشکر کرد و گفت: امید است بتوانیم نقش خود را در شناساندن رشادت ها و ایثار های انجام شده توسط بسیجیان به خوبی ادا کنیم.

بابایی تصریح کرد: با توجه به هفته بسیج و آمادگی های روحی به وجود آمده در بسیجیان و بخصوص نسل جوان باید حداکثر استفاده را برای شناساندن رشادت ها در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات