خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان:

شهدای ورزشکار الگوی مرادنگی و غیرت هستند

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: شهدای ورزشکار الگوی مرادنگی، جوانمردی، غیرت، رشادت، پشتکار و پهلوانان واقعی در عرصه ورزش و زندگی بودند.
کد خبر: ۸۶۰۰۸۰۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسعود امینی در یادواره شهدای ورزشکار همدان و شهدای مدافع حرم که همزمان با غبارروبی مزار شهدا در حسینیه باغ بهشت همدان برگزار شد، با اشاره به اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارنداظهار داشت:ماندگاری نام شهدای عزیز به واسطه حرکت آنها برای کسب رضای خداوند متعال بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ورزشکار شهید، استاد مجید صانعی و دیگر شهدای ورزشکار گفت:شهدای ورزشکار ما همچون مجید صانعی عزیز، الگوی مرادنگی، جوانمردی، غیرت، رشادت، پشتکار و پهلوانان واقعی در عرصه ورزش و زندگی بودند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: در حال حاضرمهم‌ترین وظیفه جوانان و همه ورزشکاران ما مطالعه وصیت‌نامه شهدا و ادامه راه آن عزیزان است.

وی از تمام ورزشکاران و پهلوانان کشور خواست تا به مطالعه زندگی و راه و رسم شهدای انقلاب، دفاع مقدس و بخصوص شهدای عزیز مدافع حرم بپردازند و آنها را به عنوان بهترین الگو در زمینه زندگی شخصی خود و ورزش قهرمانی انتخاب کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات