خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج یادواره شهدای ورزشکار استان همدان با حضور پرشور بسیجیان و مردم در گلزار شهدای همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۸۰۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،مراسم یادواره شهدای ورزشکار همدان و شهدای مدافع حرم آل الله، همزمان باآیین معنوی غبارروبی و عطرافشانی مزار پاک شهدا بعد از ظهر پنجشنبه همزمان با گرامی داشت هفته مبارک بسیجبا حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان،نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان شورای اسلامی شهر، جمعی از مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و جمع کثیری از بسیجیان همدان برگزار شد.

در این مراسم معنوی و باشکوه، مردم شهر دارالمومنین همدان با عطرافشانی مزار مطهر شهدا، خاطره جانفشانی ها و فداکاریهای دلاورمردان و شیرزنان انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و بخصوص سردار سرلشگر شهید حاج حسین همدانی و دیگر شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

حاضرین در این مراسم ضمن بزرگداشت یاد و خاطره دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های بسیجیان جان برکف و همه شهدای نظام اسلامی با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند و با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.

فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی مستقر در استان، مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی همدان، خانواده معظم شهدا، روحانیون معظم، رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس نیز در این مراسم معنوی شاخه های گل را تقدیم مزار فرزندان و همرزمان شهید خود کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات