به مناسبت هفته بسیج

مسابقه دو استقامت توسط تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار شد

به مناسبت هفته مبارک بسیج مسابقه دو استقامت با حضور کارکنان توسط تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۰۲۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری از بوشهر، مسابقه دو استقامت به مناسبت هفته مبارک بسیج باحضور 150 نفر از كاركنان تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار شد.

اين مسابقه به مسافت 3200متر، از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر شروع و شرکت‌کنندگان بعد از طي این مسافت در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر به خط پايان رساندند.

در اين مسابقه آقایان بهروز جمالی زاده، محمدرضا بخشی و محمدعلی برزگر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب نمودند به برندگان این مسابقه جوايزي اهدا گرديد.

سرگرد محمد ذوفنون در حاشیه این مسابقه ضمن برشمری اهداف و اهمیت ورزش و تربیت‌بدنی در سپاه، گفت: امروزه ورزش یکی از اموری است که گروه‌های زیادی به اشکال گوناگون با آن سرو کار دارند.

ذوفنون با بیان اهمیت ورزش در سلامتی جسم و روان، اظهار داشت: گسترش و نهادینه‌سازی ورزش بخصوص ورزش‌های دفاع شخصی اولویت برنامه‌های ما در طول سال است.

وی با تاکید بر اینکه سلامت جسم و روان می‌تواند پیشرفت‌های چشم‌گیری به همراه داشته باشد افزود: اهمیت ورزش از دیدگاه و منظر مقام معظم رهبری چنان است که آن را در کنار تحصیل و تهذیب آورده و بر آن تاکید فراوان می کند.

مسئول تربیت بدنی تیپ پیاده امام صادق(ع) به اهمیت ورزش دو اشاره کرد و گفت: این ورزش در تمام کشورهای جهان اجرا می‌گردد و به علت نقشی که در بهتر ساختن شرایط جسمانی جهت اجرای انواع دیگر ورزش‌ها دارد اغلب پیشرفت در آن معیاری از توسعه کشورها تلقی می‌شود.

ذوفنون تاکید کرد: گذشته از اینکه، این ورزش، ورزشکار را در شرایط و اجرای عالی نگه می‌دارد، بنابراین زمینه‌های علمی مربوط به این رشته وسیع و مختلف است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات