خبرهای داغ:
سردار شاهرخی:

معلمین اجازه ندهند که نسل آینده این جامعه از دشمن غافل شوند

غافل نشدن از دشمن و دشمن شناسی از عوامل مهمی است که در جامعه باید به آن توجه داشت و اگر غفلت و بی توجهی صورت بگیرد دشمن به اهداف خود می رسد و معلمان اجازه ندهند که نسل آینده این جامعه از دشمن غافل شوند.
کد خبر: ۸۵۹۹۲۸۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، در همایش بزرگ اقتدار فرهنگیان بسیجی استان با حضور سردار محمد شاهرخی فرمانده کل سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرج الشریف) در استان قزوین، در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان صبح امروز برگزار شد.

سردار شاهرخی در این همایش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری"بسیج جمع فداکاری از مردم برای مردم است." خاطر نشان کرد: ایشان تمام تلاش خود را دارند که بسیج را از قشر مردم معرفی کنند و لازم بذکر است بسیج هر جا که حضور داشته باشد رسالت اصلی خود که همان مراقبت و محافظت از آرمان های انقلاب اسلامی است را انجام می دهد.

سردار شاهرخی در همین خصوص ادامه داد: حضور در دفاع، علم، هنر، سازندگی، سیاست، فرهنگ، کمک به مستضعفان و درماندگان، تولید و پیشبرد اهداف جامعه از جمله فعالیت‌های خدمت رسانی به احاد مردم و از اهداف بارز بسیج می باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه یک بسیجی به عنوان یک فرهنگ باید به یک سری باید ها و نباید ها توجه داشته باشد، افزود: اقدامات بسیجیان می تواند اعتقاد، ایمان مذهبی و ولایت مدارانه جامعه را افزایش دهد و نقطه حائزه اهمیت تفکر بسیجی ایمان و تبعیتی است که از ولایت و رهبری دارد.

فرمانده کل سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرج الشریف)در استان بیان کرد:  بسیجی یک فرهنگ است و ما باید این فرهنگ را ادامه دهیم تا ادامه دهنده راه 36هزارشهید دانش آموز و 4هزار و900 شهید فرهنگی باشیم زیرا آنان تلاش می کردند تا وظیفشان را انجام دهند و برای انجام وظایف دینی خود جان فدا کردند وبه درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگیان یک رسالت بزرگ به عهده دارند اذعان داشت: غافل نشدن از دشمن و دشمن شناسی از عوامل مهمی است که در جامعه باید به آن توجه داشت و اگر غفلت و بی توجهی صورت بگیرد دشمن به اهداف خود می رسد و معلمان اجازه ندهند که نسل آینده این جامعه از دشمن غافل شوند.

1005/پ30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها