فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:

بسیج یادآور فداکاری‌های ملت ایران است

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان به اینکه اگر ایران به ام‌القرای آزادی و مبارزه با استکبار بین کشورها شهرت دارد بخاطر استقامت بسیجیان در برابر استکبار است، گفت: بسیج یادآور فداکاری‌های ملت ایران است.
کد خبر: ۸۵۹۹۱۳۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمدتقی صفری صبح امروز در همایش بسیج، سپاه و استکبارستیزی تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه بسیج قدرت نظام و انقلاب در عرصه‌های مختلف است، اظهار داشت: بسیج این قدرت را بر پایه ایمان و اعتقادات بدست آورده است و به همین علت هیچ قدرت استکباری نمی‌تواند بر روند حرکتی آن خدشه‌ای وارد آورد.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) با اشاره به اینکه بسیج تثبیت شده قدرت الهی است و تا انقلاب مهدی(عج) باقی خواهد ماند، خاطرنشان کرد: قدرت الهی بسیج در زمینه‌های مختلف باعث شده تا خاری در چشمان دشمنان باشد.

صفری با اشاره به اینکه ملت ایران بنام ارزشمند بسیج مفتخرند، افزود: اگر می‌بینید دشمنان در پشت خاکریزهای ما سر در خاک مذلت فرو برده‌اند به عظمت و قدرت بسیجیان است.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، گفت: اگر در حال حاضر ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بین‌المللی، سر میز مذاکره با ما می‌نشیند و با قدرت هرچه تمام‌تر با آنها مبارزه می‌کند به عنایت امام راحل، وجود مقام معظم رهبری و حضور هوشمندانه، با معرفت و با بصیرت بسیجیان در صحنه‌های مختلف نظام است.

این مسئول با بیان به اینکه اگر ایران به ام‌القرای آزادی و مبارزه با استکبار در بین همه کشورها شهرت دارد بخاطر پایداری و استقامت بسیجیان در برابر استکبار است، گفت: بسیج یادآور همه خوبی‌ها و فداکاری‌های ملت ایران است.

صفری با اشاره به اینکه بسیج در همه شرایط گوش به فرمان مقام معظم رهبری است، افزود: بسیج قامت رعنا و بلند ملت ایران در مبارزه با دشمنان اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج شمشیر بران امام علی(ع) و ولایت فقیه در مبارزه با دشمن اسلام و قرآن است، گفت: بسیج در عین حال که در مقابل دشمن قوی، شجاع، قوی و شکست‌ناپذیر است اما با مظلوم خاشع و متواضع می‌باشد.

صفری با اشاره به اینکه بسیج و سپاه اقتدار نظام هستند، تصریح کرد: اگر دنیا بخواهد ما را مورد هجمه قرار دهد بسیجیان و پاسداران آماده هستند تا از اسلام و قرآن تا آخرین قطره خون مبارزه کنند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات