فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) شهرستان دیر استان بوشهر گفت:

حضور تیم خدمت رسان پزشکان بسیجی در بین مردم تداعی‌گر فرمایش تاریخی امام خمینی(ره) می‌کند

فرمانده سپاه شهرستان دیر گفت: طرح خدمات درمانی با استقبال مردم روبرو شد و اعضای این تیم خدمات رسان در ذهن عموم مردم بار دیگر فرمایش تاریخی حضرت امام راحل را که همان 'بسیج لشکر مخلص خداست ' را تداعی می‌کند.
کد خبر: ۸۵۹۹۱۲۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیر به خبرنگاربسیج گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و برای توجه به مناطق محروم ، پزشکان بسیجی در قالب اکیپ درمانی مردم روستاهای این شهرستان را رایگان ویزیت کردند.

میرزا احمدیافزود: این طرح هرسال با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم نیازمند در مناطق محروم شهری و روستایی به اجرا در می‌آید.
وی اظهارکرد: در این اقدام خداپسندانه تیم پزشکی سیار به مناطق روستاهای محروم شهرستان طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته اعزام می‌شوند و افراد نیازمند را تحت پوشش این طرح خدماتی درمانی قرار می‌دهند.
فرمانده سپاه دیرسیدالشهدا(ع) دیر گفت: پزشکان بسیجی در این طرح داروی مورد نیاز بیماران نیازمند را نیز تامین کرده و در صورت نیاز بیمار به پزشک متخصص، بیمار را به شبکه بهداشت و درمان شهرستان معرفی می‌کنند.
وی اضافه کرد: این طرح با استقبال مردم روبرو شد و اعضای این تیم خدمات رسان در ذهن عموم مردم بار دیگر فرمایش تاریخی حضرت امام راحل را که همان 'بسیج لشکر مخلص خداست ' را تداعی می‌کند.

ارسال نظرات