به همت حوزه فاطمه الزهرا(س) شهرستان عسلویه:

برگزاری یادواره شهدای شهرستان عسلویه در چهارمین روز از هفته بسیج

به همت پایگاه مقاومت بسیج حوزه فاطمه الزهرا(س) شهرستان عسلویه یادواره شهدای شهرستان و شهدای گمنام برگزار گردید
کد خبر: ۸۵۹۹۰۸۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عسلویه، سردارعبدالفتاح اهوازیان دیشب در یادواره شهدای شهرستان در جمع بسیجیان حوزه خواهران فاطمه الزهرا(س) شهرستان عسلویه و مسئولین شهرستان اظهار داشت: از نور شهدای ماهست که رزمندگان فلسطینی و لبنانی امروز پا به رکاب هستند و بدون ترس می جنگند.

وی خاطرنشان کرد: در بهشت زهرا شهید فرانسوی و آمریکایی دفن هستند که انها نشانه قدرت و وحدت اسلام و نظام اسلامی بود.

اهوازیان افزود: شهدا یک قانون اساسی دارند که نام آن وصیت نامه هست که در اکثریت این وصیت نامه ها حمایت و دفاع از ولایت فقیه،خواندن نمازو حفظ حجاب دیده می شود.

سردار اهوازیان افزود:جنگ و دفاع هشت ساله ما باعث بیداری آفرقا، آسیا ، آمریکا و خیلی از کشور های جهان شد و این از برکت این جنگ و خون شهداست.

وی گفت: بوی عطر امام زمان(ع) در جهان پیچیده واین از حرکت میلیونی اربعین ابا عبدالله است که باید همگی به آن توجه داشته باشیم.

وی افزود: مسلمانی به شناسنامه نیست به یاد و یادگاری از شهدا است.

وی با تاکید بر نقش سربازان گمنام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، گفت: سرباز امام زمان(عج) جوانی هست که بدون هیچ چشم داشتی و در گمنامی کامل دارند الآن در جبهه حق علیه باطل در سوریه، عراق و یمن دارند میجنگند.

وی افزود: شهدا یک خواسته دارند وآن تبعیت محض از رهبری و ولایت فقیه است.

اهوازیان افزود: این روز ها می گویند شهدا شرمنده ایم، نه این انفعال هست باید بگویم شهدا رزمنده ایم، شهدا ایستاده ایم و تا ظلم و تعدی هست ما هستیم.

وی افزود: در جنگ یه ظرف بزرگ معنویت تهیه شد وبه غلیان افتاد و کارخانه آدم سازی شد و این شهدا آمدند نهضت ابا عبدالله را تکمیل کنند.

ارسال نظرات