خبرهای داغ:
سردار شاهرخی:

رسالت بسیج حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی می باشد

سردار شاهرخی در جمع بسیجیان بیان کرد: ما در تمام اقشار جامعه شاهد حضور بسیج هستیم،و رسالت بسیج حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی می باشد.
کد خبر: ۸۵۹۹۰۶۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، همایش یاران عاشورایی در سالن جلسات شهید حسن پور با حضور سرادر شاهرخی و کلیه فرماندهان حوزه و پایگاه های ناحیه امام حسن (ع)  برگزار شد.

سردار محمد رضا شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عجل الله تعالی فرج الشریف) استان قزوین در همایش یاران عاشورایی که در در سالن جلسات شهید حسن پور برگزار شد،ضمن تشکر از کلیه برادران و خواهران بسیجی اظهار کرد: فلسفه تشکیل بسیج با توجه به تجربه تاریخی این است که اجازه ندهد دوباره عاشورای دیگری تکرار بشود.

وی افزود: بنیان گذار انقلاب اسلامی بسیج را تشکیل داد که آحاد جامعه متن جامعه که انقلاب را پیروز کردند در بطن انقلاب باقی بمونند و از انقلاب پاسداری کنند پاسداری از انقلاب به وسیله یک سازمان صورت نخواهد گرفت پاسداری از انقلاب به وسیله مردم صورت خواهد گرفت اگر این مردم با بصیرت با آگاهی حضور داشته باشند انقلاب معصون خواهد بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) عنوان کرد: ما در تمام اقشار جامعه شاهد حضور بسیج هستیم و هر جایی هم که بسیج هست رسالت اصلیش این می‌باشد که از انقلاب  و آرمان‌های آن مواظبت نماید.

سردار شاهرخی بیان کرد: اگر در کوچکترین انحرافی در راستای تحقق آرمان‌های نظام وجو داشته باشد، بسیجیان باید با آگاهی به وضعیت و شرایط زمان حاکم باشند تا بتوانند در راستای رفع مشکل نقش آفرینی نمایند.

این مقام مسئول اظهار کرد: کمرنگ بودن صف‌های نماز در مساجد چالش جدی می‌باشد که نسبت به آن نباید بی تفاوت باشیم چرا که حضرت امام فرمودند؛ مساجد سنگر‌های شما می‌باشد به این منظور که سنگر را در جای نا امن و قابل نفوذ ایجاد می‌کنند تا مانع ورود دشمن شوند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: دشمنان از طریق ضربه زدن به باورها و فرهنگ جوانان قصد دارند فرهنگ اسلامی را از بین ببرند بطوری که عشق به امام حسین(ع)، روحیه شهادت طلبی در جوانان و نوجوانان ساقط شود.

وی در خاتمه با بیان اینکه باید در برابر توطئه های دشمنان مقاوم باشیم، اذعان کرد: دشمن می خواهد جبهه ما را خالی کند، شما فرماندهان این جبهه هستید ما باید تا حدی که توان داریم تلاش کنیم برای یار گیری و حفظ آن در برابر اهداف شوم آنان با بصیرت و هوشیار باشیم.

 

1008/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها