هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور

آلومینیوم اراک با ۳ گل شهرداری اردبیل را بدرقه کرد

در چار چوب هفته شانزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور، تیم آلومینیم اراک روز دوشنبه 2 اذر 94 در ورزشگاه امام خمینی (ره) پذیرای تیم شهرداری اردبیل بود .
کد خبر: ۸۵۹۸۹۷۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
آلومینیوم که بازی  خوبی در مقابل مس کرمان  در هفته گذشته و توقف این تیم را در خانه اش داشت برای کسب سه امتیاز  پای به این میدان گذاشت .
از طرفی دیگر اردبیلی ها که در بازی قبل خود  مقابل فولاد یزد در خانه شکست خورده بودند ، در برابر تیم آلومینیوم رده پنجمی حاضر شدند.
در نیمه اول این دیدار  ، تیم شهرداری اردبیل اولین موقعیت خطرناک را ایجاد کرد و در دقیقه 15 با یک شوت محکم دروازه آلومینیوم را به لرزه در آورد.
شاگردان دلگرم که برای 3 امتیاز  و برد مقابل اردبیلی ها حاضر شده بودند در دقیقه 30 جواد مولایی اولین گل بازی و تیمش را به ثمر رساند.
آلومینیوم بازهم دست به حملات زد  تا که دقیقه 35 جواد مولایی از روی نقطه پنالتی دروازه شاگردان احمد زاده را گشود و نیمه اول با  نتیجه دو بر صفر به صود اراک پایان یافت.
با  آغاز  نیمه دوم ،  بازی خوبی از هردو تیم شاهد بودیم اما دقیقه 50 میر علی سلیمانی مقدم بازیکن تیم شهرداری اردبیل با دریافت کارت قرمز  از زمین اخراج شود تا هم تیم هایش تا آخر 10 نفره بازی کنند.
این اخر کار نبود تا که دقیقه 86 رضا سلیمانی گل سو م بازی را به ثمر رساند تا اب سردی روی شاگردان احمد زاده بریزد.
از نکات جالب توجه این دیدار این است که شهرداری اردبیل برای کسب سه امتیاز به اراک امده بود ولی در اوایل نیمه نخست و اخراج بازیکن شهرداری برنامه های این تیم را به هم زد ولی به گفته سرمربی اراک بازی خوب و با کیفیتی را از خود به تماشا گذاشت.
 آلومینیوم با این برد 26  امتیازی شد و جایگاه پنجم خود را حفظ کرد.
آلومینیوم هفته آینده مهمان داماش گیلان ، تیم 17 جدول خواهد بود.

خبرنگار گروه ورزشی : ا.آقارضی
ارسال نظرات