خبرهای داغ:
به مناسبت هفنه بسیج صورت گرفت:

همایش خودکفایی، اقتصاد مقاومتی به همت بسیج مهندسین صنعتی قزوین

همایش خودکفایی، اقتصاد مقاومتی به همت بسیج مهندسین صنعتی قزوین با حضور مسئولین استانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۸۴۴۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین همایش خودکفایی و اقتصاد مقاومتی روز یکشنبه 1 آذر در با حضور فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین مهندسین بسیجی استان و مسئولین اتاق بازرگانی صنایع و معادن در سالن تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

مهندس کشاورز رئییس اتاق بازرگانی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و قدردانی از بسیج مهندسین برای برگزاری این مراسم اظهار داشت: بسیج همواره در شرایط سخت نظام چه در زمان جنگ و چه در تمام زمینه هایی که نظام در خطر بوده نیروی اثرگذاری بوده است.

وی گفت: امروز مساله اقتصادی به نوعی پاشنه آشیل کشور شده است و در سند چشم انداز 1404بنا بر این است که کشور رتبه اول در حوزه اقتصاد،علم و فرهنگ باشیم که تحقق این امر رشد 8درصدی اقتصاد است.

مهندس کشاورز با بیان اینکه بخش خصوصی در صدد رفع مشکلات است گفت: ما باید از ابزارهای دیگر برای رشد اقتصادی استفاده کنیم.در بحث صادرات به دلیل نداشتن ساختار حرفه ای دچار مشکل هستیم که بخش خصوصی تلاش میکند مشکلات را برطرف کند.

وی در پابان خاطر نشان کرد: بسیج نیروی متعهد به نظام است و منافع جامعه را به منافع شخصی خود ترجیح میدهد و انتظاری که از بسیج داریم این است که در افکار خود بازنگری بکنیم و موازی کاری را کمتر و با سایر تشکل ها هماهنگ و انسجام را بیشتر کنیم.

 در پایان این همایش از خانواده شهید رسول پورمراد مدافع حرم اهل بیت در سوریه که از مهندسان حضور صنعت استان قزوین محسوب می‌شد تقدیر شد.

 

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها