خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین خبر داد:

آغاز به کار نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی بسیج سازندگی در قزوین

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین از آغاز به کار نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی بسیج سازندگی در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۸۴۱۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ناحیه امام حسن (عج) از قزوین، صبح امروز به‌مناسبت فرارسیدن هفته بسیج نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی بسیج‌سازندگی قزوین درسالن ورزشی امام علی(ع) با حضور سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)  و مسئولین استانی آغاز به کار کرد.

سرگرد ابراهیم مظفری مسئول ، بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسن(ع) اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج برنامه های مختلفی در سراسر شهرستان قزوین از سوی سازمان بسیج سازندگی برگزار می شود.

 وی، با اشاره به برگزاری همایش شگوه هجرت و اقتصاد مقاومتی در حوزه های ناحیه امام حسن (ع) طی هفته بسیج، ابراز کرد: این همایش با حضور مردم و بسیجیان صورت می گیرد که در عرصه اقتصاد مقاومتی فعالیت و اشتغالزایی داشته اند.

 مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسن(ع) خاطرنشان کرد: همایش شکوه هجرت نیز از دیگر برنامه هایی است که در هفته بسیج برگزار می شود که در این همایش از شرکت کنندگان اردوهای جهادی تجلیل به عمل می آید.

مظفری برگزاری اردوهای جهادی را آشنایی با مشکلات مناطق محروم و نیازمند به کمک عنوان کرد و ادامه داد: در همایش طرح هجرت همچنین از خیران اردوهای جهادی قدردانی خواهد شد.

 این مسئول، به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: ایشان می فرمایند که روحیه جهادی یعنی کار را برای خدا انجام دادن و کار را وظیفه خود دانستن است و حضور در اردوهای جهادی وقت تلف کردن نیست.

 وی تأکید کرد: در حال حاضر 13 گروه جهادی در شهرستان قزوین فعال است و برای حضور در مناطق مورد نیاز، اعلام آمادگی می‌کنند.

مظفری  با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یکی از حوزه‌های مورد توجه نیروهای بسیجی محسوب می‌شود یادآور شد: این اقدامات با هدف دستیابی به اهداف شناخته شده در حوزه اقتصاد مقاومتی دنبال می‌شود و علاوه بر آموزش، برای معرفی دستاوردهای این حوزه و ارائه آن‌ها به جامعه نیز اقداماتی صورت گرفته است.

این مسئول در پایان خاطر نشان شد: مقرر شده در سال جاری، 13 میلیارد ریال برای توسعه عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان قزوین و حوزه استحفاظی سپاه ناحیه امام حسن (ع) اختصاص یابد که تاکنون 50 درصد از برنامه اجرایی آن محقق شده است.

1008/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها