نخبه بسجی در گفتگو با بسیج:

رژیم صهیونیستی مانع فروش فرش ایرانی در جهان می‎شود

تولیدکننده فرش دستبافت گفت: رژیم صهیونیستی نمی‎گذارد فرش های ایرانی در ابزارهای جهانی به فروش برسد.
کد خبر: ۸۵۹۷۹۱۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

علی بنی عامریان دانشجوی دکتر شهرسازی و تولید کننده فرش دستبافت از استان کرمانشاه در حاشیه همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به این که 2 سال تولید پیش فرش دستبافت را آغاز کرده است اظهار داشت: سالانه نزدیک به 700متر تولید فرش دستبافت داریم که حدود 81 نفر به صورت مستقیم و7 نفر غیر مستقیم اشتغال زایی ایجاد کردیم.

وی با بیان این که تاکنون به کشورهای آلمان و عراق صادرات داشتیم افزود: با 15 میلیون وام از بسیج سازندگی نمایندگی فرش در 4 استان کشور تشکیل دادیم و تولیداتمان را از 20رج به 80 رج افزایش دادیم.

عامریان با اشاره به اینکه علت موفقیتم شناخت بازار هدف است، گفت: با توجه به اینکه مدرس دانشگاه هستم، اما شغل اصلی ام تولید فرش دستبافت است تا ازاین طریق به اقتصاد کشورم خدمت کنم.

تولید کننده فرش دستبافت با بیان این که رژیم صهیونیستی نمی گذارد فرش های ایرانی در ابزارهای جهانی به فروش برسد خاطرنشان کرد: فقط از100درصد کیفیت بازار فرش اروپا 90 تا 100درصد آن مربوط به تولیدات ایرانی است که با توجه به تحریم ها صادرات ما به مشکل خورد وبازار هدف را با تحریم از دست دادیم و افغانستان وپاکستان وهند وترکیه بازار هدف را ازما گرفتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار